ANADA AL CINEMA

El passat dia 10 de novembre, els alumnes de 2n ESO A, acompanyats de la seva actual tutora, la Montse Domingo, i de la tutora del curs passat, l’Ana Martínez, varen anar als cinemes Albèniz de Girona a veure la pel·lícula en 3D Tintin i el secret de l’Unicorn.
Aquesta sortida és el premi que el centre va atorgar als alumnes guanyadors del concurs “Marató de punts” del curs 2010-2011, una iniciativa que vol premiar els alumnes pel seu bon comportament i funcionament a nivell de grup.
La sortida va ser un èxit, ja que tots varen gaudir d’una bona pel·lícula i d’una tarda al cinema amb companyia dels seus companys de classe. A més, els alumnes van demostrar en tot moment que són un grup educat, responsable i totalment mereixedor del premi!
Aprofitem també per agrair als Cinemes Albéniz de Girona la seva col·laboració amb aquest projecte.