Activitat extraescolar de piragüisme d’aigües braves al Ter

Durant 5 divendres seguits, els divendres del mes de maig i el primer divendres del mes de juny hem tornat  a iniciar l’activitat extraescolar d’iniciació al  piragüisme que fem al Parc d’aigües braves de la Pilastra a Salt. En aquesta activitat els nois i noies s’inicien a la tècnica de piragüisme de les aigües braves amb diferents tipus de caiacs, caiacs oberts i dobles per activitats de caire més recreatiu i caiacs tancats i individuals per les activitats més tècniques de les aigües braves; entrar al corrent, sortir del corrent, creuar el riu, surfejar les onades….

Estem coneixent el nostre riu Ter des de dins i els propers dies farem alhora algun descens pel Ter des del Turó dels Cavalls fins a la Pilastra.

Es tracta de la continuació d’una activitat de piragüisme que varem iniciar el primer trimestre quan encara feia bon temps (octubre) i hem reiniciat ara que tornem a tenir un temps ideal per aquesta activitat.