Robotitzem l’institut

Fa quatre anys que la Universitat de Girona i la Fundació Príncep de Girona participen al torneig de robòtica internacional First Lego League (FLL) per a estudiants de primària i secundària. Se celebrarà a Girona al gener del… Llegeix més»

Hi ha tres “tablets” Android 4.0 en joc!

Noi, noia!! si t’interessa i t’agrada la fotografia, no deixis de llegir aquesta informació:
1r Repte periodístic de fotografia social. Diari Jove – El Periódico de Catalunya.
L’alumne, d’ESO o de Batxillerat, ha de ser l’autor de la fotografia i pot participar en la convocatòria amb… Llegeix més»

Com formar-se per trobar feina

Durant el 2014 l’Oficina Jove de la Selva, amb el suport dels tècnics de joventut municipals, ofereix als joves de la comarca un conjunt de dues sessions gratuïtes de temàtica laboral, que han de permetre als joves dels diferents municipis de la Selva poder obtenir… Llegeix més»

Vaga o no vaga