MATINS: de dilluns a divendres de 9:00 a 10:00 i de 10:30 a 13:00
TARDES: dimarts de 15:00 a 17:00

Des del dia 1 de juny fins al 30 de setembre només s’atén als matins.
Des de finals de juliol al 31 d’agost el centre estarà tancat.
A més dels dies festius de caràcter general, el centre tancarà 3 dies de lliure disposició.

Formularis

Us presentem un recull de formularis que heu d’utilitzar per fer diferents gestions amb Secretaria

Tràmits de gestió

Certificacions acadèmiques

El termini de lliurament de certificats és de set dies hàbils des de la sol.licitud

Tramitació i recollida de títols

Ajuts i Beques

Consorci d’Educació de Barcelona

Ajuts de menjador escolar

Preinscripció i matrícula

Consorci d’Educació de Barcelona

Assegurança Escolar Obligatòria

Alumnes de 3r d’ESO, 4t d’ESO, 1r de Batxillerat i 2n de Batxillerat amb una quota anual d’1,12€

Per tenir-hi dret els alumnes estrangers han d’estar-se legalment al país, circumstància que hauran d’acreditar amb la targeta de residència en vigor o el justificant de tenir la renovació en tràmit. Els alumnes nacionals han de tenir el DNI també en vigor.

Exempcions i convalidacions

Departament d’Ensenyament

Podeu adreçar-vos a la Secretaria per informar-vos sobre la sol.licitud, el termini i la documentació que heu d’aportar.