SOL·LICITUDS D’AJUTS MENJADOR

Benvolguts,

Benvolgudes,

Avui dilluns 3 de setembre comença el termini de presentació de les sol·licituds d’ajuts menjador del període de setembre i finalitzarà el 14 de setembre.

Hem simplificat la sol·licitud d’ajuts menjador. Durant el dia d’avui estarà publicada al web. Si ja heu facilitat algun model antic, no passa res.

Us recordem que la introducció de les peticions es farà des del CEB, per tant només haureu de recollir les sol·licituds de les famílies. Però, caldrà que, abans de presentar-les, reviseu que l’IDALU i el curs estiguin informats , que hi constin les dades de tots els membres de la unitat familiar,  que hi consti la informació econòmica, que estigui signat i que hi consti un telèfon mòbil.

Us agrairem que sigueu molt estrictes i rigorosos amb la revisió de la informació que ha de constar a la sol·licitud. Les sol·licituds presentades en el període del mes de juny tenien moltes irregularitats ( sobre tot per manca de dades econòmiques i de signatura) que ens van ocasionar molts problemes de gestió.

Juntament amb les sol·licituds, haureu de  presentar una relació nominal, d’acord amb el model que us adjuntem, on hi haurà de constar la següent informació:

o   Codi Centre

o   Nom Centre

o   PREU MENJADOR PER DIA (Alumnat fixe del servei de menjador). Per als centres públics, el cost del servei de menjador, en cap cas, podrà superar els 6,20€ establerts per el Departament d’Ensenyament. Si excepcionalment es supera, caldrà justificar-ho. Si ja ho vàreu informar a l’imprès de les peticions presentades al juny, no cal que ho torneu a informar.

o   RELACIÓ NUMERADA de tot l’alumnat que presenta la sol·licitud

El termini de presentació finalitza el 18 de setembre.

Les sol·licituds les podreu presentar com sempre a l’oficina del Consorci de la Pl. Urquinaona, però aquest any també les podreu presentar a les noves oficines d’escolarització:

o   Sant Andreu, c/ Sant Adrià,20 recinte Fabra i Coats

o   Nou Barris, c/ Nil, 27