SANT JORDI SOLIDARI

Dilluns vam celebrar Sant Jordi fent la tradicional entrega de premis a la sala d’actes i una gimcana cultural. Però a més, vam voler donar un caire solidari a la jornada organitzant una recollida d’aliments per al DISA de Sant Andreu. A canvi, repartíem una samarreta amb el logo de l’institut. Tota la comunitat educativa feia molt goig amb la samarreta posada! I la recollida d’aliments va ser toooot un ÈXIT! Vam recollir més de 3 carros de supermercat!!

I divendres, l’alumnat de 1r d’ESO en farà l’entrega al DISA i aprofitaran per conèixer les instal·lacions i com s’organitzen.

Volem agrair-vos la participació en les activitats organitzades per Sant Jordi, ja sigui col·laborant/organitzant/participant a la sala d’actes, a la gimcana o en l’entrega d’aliments pel rebost solidari.

I volem felicitar a tots els/les alumnes que van guanyar algun premi i que van participar en les actuacions. Esteu fets uns/es bons/es artistes!

Esperem que us ho passéssiu tant bé com nosaltres!

Aquí podeu veure totes les fotos de la jornada:

Fotos Sala d’actes

Fotos Gimcana