PUBLICACIÓ A LA REVISTA ANDREUENCA DE CAP A PEUS

Alumnes redactors de la Via Viana han publicat un article a la revista andreuenca De cap a peus

La històrica revista de l’associació de veïns de Sant Andreu del Palomar, De cap a peus, promou la col·laboració amb els centres d’ensenyament del barri i ens va demanar de publicar un article elaborat per alumnes nostres. Tres redactors de la revista Via Viana (Pau Opoku, Oriol Purcalla i Tània Maqueda) han estat els encarregats d’elaborar-lo. El pare d’un d’ells, en Jordi Purcalla, vicepresident de La Satànica de Sant Andreu, va tenir l’amabilitat de donar-los la informació necessària sobre la colla de diables del nostre barri.

Us convidem, doncs, a llegir l’article. El podeu trobar a les versions impreses i digital del número de maig de De cap a peus i al blog de la mateixa revista De cap a peus i també, per descomptat, a la Via Viana.

Enhorabona als nostres periodistes!