Entrega del Premi Recerca Jove 2016

Enguany altres dos treballs de recerca realitzats al nostre centre el curs passat han guanyat el Premi de Recerca Jove per fomentar l’esperit científic del jovent.

Es tracta dels Treballs de Recerca:

•  Disseny i construcció d’un braç robòtic antropomòrfic amb seguiment sense fils del moviment humà, de l’alumna Ingrid Orts,

bracio

• Elaboració d’un vehicle terrestre no tripulat teleoperat, de l’alumne Adrià Gironés.

robotag

Moltes felicitats a tots i totes, als alumnes i als seus tutors de treball i a tot l’equip de professors i professores del centre.

Ens fem també ressò de la noticia publicada a l’Andreuenc.

Treballs de recerca de tecnologia premiats del Príncep de Viana