Visita al centre de John Abbott

4128x2322Avui ha visitat el nostre centre el pensador i expert en educació John Abbott, que imparteix la conferència Overschooled but undereducated. Getting the balance right a la Jornada de reflexió del Consell Escolar de Catalunya. L’han acompanyat Ferran Ruiz, President del Consell Escolar de Catalunya, i Jordi Vivancos i Susan Dreger, de l’Àrea TAC del Departament d’Ensenyament.

Li hem presentat alguns projectes del Príncep de Viana, hem compartit les seves experiències i ha conversat directament amb els nostres alumnes.

Feu clic si voleu més referències sobre John Abbott.