Neix Via Viana

logo_vv_259x218El Gabriel González, l’Aïda Silveira i l’Andrés Gil, alumnes de 2n de Batxillerat del Príncep de Viana, estan desenvolupant un projecte que anomenen Disseny i implementació d’una política de comunicació externa d’un centre d’ensenyament. Aplicació a l’Institut Príncep de Viana.

Es tracta d’elaborar una revista digital que difongui pel barri, a través d’Internet, informació sobre la vida de l’Institut i els esdeveniments que professors i alumnes protagonitzen. El seu propòsit és que el projecte tingui continuïtat, per la qual cosa és necessària la integració d’alumnes de cursos inferiors que puguin continuar-lo en el futur. El projecte es desenvolupa com a Treball de Recerca d’aquests alumnes i està tutorat per Ramón Sánchez, professor del centre.

Ja podeu accedir a la web fent clic al logo, tot i que encara està en construcció i que cal anar-la omplint de reportatges, notícies i entrevistes. Properament trobareu un enllaç fix des del portal.