Continua la difusió dels Raps dels Drets dels Infants

caixaforum_400x265

Ara els podreu veure al CAIXAFORUM de Girona, Tarragona i Barcelona. Les dates previstes a la seu de la nostra ciutat són del 4 al 31 de maig. Com ens diuen des de l’ONG Save the Children: tant de ressò és fruit de la feina ben feta!!!

Creat pels alumnes de 4A, amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona i l’Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament.

Creat pels alumnes de 4B, amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona i l’Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament.

Creat pels alumnes de 4C, amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona i l’Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament.

1 comentari

1. Pingback: Continúa la difusión de los Raps de la Convención sobre los Derechos de los Niños | Bloc des de Catalunya