Alumna del Príncep de Viana finalista al concurs El gust per la lectura

xx_concurs_gust1_235x153.png

Aquest curs 2014/2015 un grup d’alumnes de 3r d’ESO han participat a EL GUST PER LA LECTURA, concurs basat en la lectura i escriptura. Un cop llegit el llibre de ÒSCAR WILDE “El crim de lord Arthur Savile” i el conte de NÚRIA CADENES “Un mort a la cuina ” que es troba dins de l’antologia de contes “Elles també maten” els han hagut de continuar i escriure’n un desenllaç, tot intentant de donar llum a alguns aspectes que no en queden explicitats. Havien d’adoptar el punt de vista d’un investigador i el text havia d’oscil·lar entre un mínim de 4.200 espais i un màxim de 4.800.

La Tamara Lozano de 3A ha quedat finalista i el dia 8 de juny a les 6 de la tarda se celebra un acte a Fòrum on sabrem si serà guanyadora.

Moltes felicitats a l’artista i a la Rosa Servat, que ha fet possible el projecte a l’aula!