25 anys d’història!!

logo-nuria-mes-petitEl proper dimarts dia 25 d’abril, l’Institut Príncep de Viana de Barcelona celebra els seus 25 anys d’existència. Al matí amb la celebració dels Jocs Florals i a la tarda amb un acte commemoratiu que començarà a les 16:00 h. Hi assistiran, entre d’altres personalitats, la Sra Carmen de Andrés, regidora del districte de Sant Andreu i el Sr José Antonio Martín Soler, director d’acció educativa en representació de la gerent del Consorci d’Educació de Barcelona. Tot plegat serà amenitzat amb documents audiovisuals inèdits, la creació d’un mural de l’artista Irene Valiente (ex-alumna) i les actuacions musicals d’Eva Fernández (ex-alumna del centre), Jordi Pastor (també ex-alumne) i Marc Menéndez (vetllador al centre). L’acte conclourà amb un refrigeri on hi seran convidats tots els assistents.

Dos treballs del Príncep de Viana finalistes del certamen d’Impuls a la recerca jove de Sant Andreu 2017.

Un cop més treballs de recerca de batxillerat del nostre institut són finalistes d’un premi.
Avui hem rebut la bona notícia, en Carles Molina Rubio i Montserrat Gabarró Parera ens han fet saber que:
Ens plau comunicar-vos que dijous 23 març vam fer la sessió de la comissió… Llegeix més»