Distincions PAU 2018

Volem felicitar a la Irina Martin Izquierdo i en Joan Soriano Guardia  i a tot l’equip docent del Príncep de Viana que els han tingut com a alumnes per haver rebut una distinció PAU 2018 per haver superat la nota de 9 punts.

Adjuntem la carta que hem rebut per comunicar-nos-ho.

“Benvolgut director,

Benvolguda directora,

Em complau fer-vos saber que alumnat del vostre centre ha merescut la Distinció de la Prova d’Accés a la Universitat, que s’atorga a tots els estudiants de batxillerat de Catalunya que han obtingut, en la fase general, una nota superior o igual a nou punts.

Per aquest motiu, us faig arribar la meva més cordial felicitació, que us agrairé que traslladeu a tot l’equip docent del centre, perquè un resultat d’excel·lència com aquest, només pot ser conseqüència d’una tasca formativa d’equip desenvolupada amb rigor, constància i eficàcia.

L’acte de lliurament de les Distincions de les Proves d’Accés a la Universitat tindrà lloc el divendres dia 20 de juliol, a la tarda, a L’Auditori, al carrer Lepant, 150, de Barcelona. En els propers dies, rebreu per correu electrònic la invitació per assistir a l’acte. En la invitació trobareu l’enllaç al formulari on haureu confirmar l’assistència.

Les fotografies d’aquest acte podreu descarregar-les des del Canal Universitats a partir del dia 31 de juliol a l’enllaç següent:

Tot esperant comptar amb la vostra assistència per poder-vos saludar personalment, rebeu l’enhorabona més cordial.

La coordinadora de les PAU a Catalunya,

Pilar Gómez i Cardó

Barcelona, 28 de juny de 2018

CERTIFICATS D’ANGLÈS B1 i B2

Enhorabona als alumnes de 4t ESO, 1r i 2n de Batxillerat que han obtingut el Certificat Intermedi (B1) i Avançat (B2) d’anglès a les proves lliures ordinàries.
Certificat Intermedi (B1):

Claudia Álvarez, Pol Calvo, Raquel Gutiérrez, Martina Lacambra, Toni López, Júlia Olivas, Jan Sallent, Ainhoa Valls (4… Llegeix més»

BEQUES MENJADOR

Benvolgut, Benvolguda,

Us informem que ja ha sortit publicada al DOGC la Resolució on s’aprova la convocatòria per a l’atorgament dels ajuts individuals de menjador per al curs escolar 2018-2019.

Al següent enllaç trobareu tant la resolució, com el model de sol·licitud amb les instruccions per a emplenar-la i el full informatiu:

Enllaç

Restem a la vostra disposició per a qualsevol aclariment.

GRÈCIA I ROMA. ELS NOSTRES AVANTPASSATS

Ja teniu instal·lat  al vestíbul de l’institut el nostre “Museum Vianae” on trobareu exposats els diferents productes elaborats durant el nostre darrer Projecte Viana a 1r d’ESO d’aquest curs. Us convidem a tots/es a fer-hi un cop d’ull.