ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

El 7 de novembre es va iniciar el procés electoral. Més informació a la web d’ensenyament.

Proclamació de les candidatures per al consell escolar

EXPOMINER 2016

L’alumnat de Biologia de 4t ESO va assistir el passat divendres a l’Expominer, el saló internacional de Minerals, Fòssils i Joieria.
Els alumnes van observar algunes mostres espectaculars i també van participar de diverses activitats i tallers.

21 Setmana de la Ciència

Enguany és l’any internacional dels llegums, del mapa i de l’entesa mundial i aquests són els temes centrals de la propera edició d’aquest projecte.
 Al Príncep de Viana volem celebrar aquesta setmana d’una forma especial. Hi haurà  concursos i uns quants premis…
No siguis alienígena
Engresca’t i participa.
Potser guanyaràs un bon premi!!!!!!
Llegeix més»

THE BIG VAN THEORY A L’INSTITUT!

Els alumnes de 3r i 4t d’ESO participaran aquesta setmana en el projecte Perform de la mà del grup de divulgadors científics Big Van Theory científicos sobre ruedas. L’objectiu és atreure l’interès per la ciència partint d’activitats teatralitzades.