Setmana de la Ciència 2017

Del 13 al 17 de novembre, al nostre institut vam celebrar la Setmana de la Ciència amb diferents activitats. Els alumnes de batxillerat van realitzar diferents experiements, de l’àmbit de la Física, la Biologia i la Química i van tenir com a espectadors els de 3r. L’alumnat de 4t i de batxillerat va assistir a la conferència del Dr. Joan  San titulada “El funcionament del cervell” i els nois i noies de 2n d’ESO van preparar una gimcana matemàtica als seus companys i companyes més petits de les escoles de la població.

En aquest enllaç hi trobareu el detall de totes les activitats: setmana_ciencia_activitats

El dimecres 15, TVCostaBrava va venir al centre i va fer una bonica crònica d’una de les activitats. Podeu veure la peça audiovisual en aquest enllaç: Setmana de la Ciència, INS Puig Cargol, TVCostaBrava

A més, en el nostre blog, hem anat publicant entrades sobre aquestes activitats. Aquí teniu els enllaços:

Conferència sobre el cervell

Exposició de pòsters dels experiments

Gimcana matemàtica

Els nostres experiments a TVCostaBrava