L’Institut  | Alumnes | Famílies i Ampa | Calendari curs 17-18

EN RESPOSTA A LA VULNERACIÓ DE DRETS DEMOCRÀTICS I CÍVICS A CATALUNYA, DEMÀ 3 D’OCTUBRE DE 2017, L’INSTITUT PUIG CARGOL ESTARÀ TANCAT.

Benvolgudes famílies,

La repressió tan brutal i les imatges tan horroroses dels cossos policials estatals contra una societat catalana completament pacífica, que l’únic que volia era defensar un dret tan bàsic com és el dret a decidir el seu futur, ens porten a la necessitat de respondre com a treballadors i treballadores amb un dels instruments més preuats que tenim: la VAGA.

Agreujat perquè els centres educatius s’han convertit en locals maltractats per la violència més absoluta ja que moltes de les actuacions policials han estat en escoles i instituts, llocs on s’ensenya els valors de la democràcia, la llibertat, els drets humans i la pau.

Des de l’escola sempre hem treballat que la violència no és la solució dels conflictes i, en coherència amb la barbàrie produïda, hem de respondre tancant l’escola. L’alumnat, la societat, Espanya, Europa i el món sencer han de ser testimonis que no callarem i que la força i la violència no poden guanyar mai.

En conseqüència, demà dimarts 3 d’octubre no hi haurà classes, per ensenyar que la resposta pacífica a les agressions no és només un dret sinó un deure. També queda anul·lada la reunió informativa d’inici de curs de Batxillerat fins a nova convocatòria.

Per tant us demanem que, demà dimarts 3 d’octubre, no porteu els vostres joves a l’institut ja que no es podrà garantir el servei educatiu.

Agraïm la vostra comprensió.

Sant Antoni de Calonge, 2 d’octubre de 2017

MANIFEST PER LA PAU I LA CONVIVÈNCIA I EN DEFENSA DELS DRETS CÍVICS I DEMOCRÀTICS

Institut Puig Cargol

Davant la situació de violència indiscriminada i desmesurada protagonitzada ahir, dia 1 d’octubre de 2017, per part de les forces policials de l’Estat Espanyol, la comunitat educativa de l’INS Puig Cargol volem mostrar la nostra tristesa i el nostre rebuig cap a la utilització de la violència i la força per reprimir a els drets cívics i democràtics del poble de Catalunya.

L’INS Puig Cargol, com a centre públic compromès en la transmissió de valors democràtics estem implicats en l’educació per la pau i la convivència i els fets ocorreguts ahir a Catalunya atemptem contra els drets més bàsics de la ciutadania.

Volem expressar el nostre suport a totes persones innocents que ahir van ser víctimes d’aquesta brutal agressió defensant els drets democràtics de tots nosaltres.

Volem una Catalunya on tothom, vingui d’on vingui i pensi com pensi, s’hi senti acollit, on es respectin els drets fonamentals i on el diàleg i la parla sigui l’eina per a poder parlar dels conflictes i arribar a acords on tots i totes puguem avançar i créixer com a persones i com a societat.

Sant Antoni de Calonge, 2 d’octubre de 2017

MANIFEST EN DEFENSA DE LA DEMOCRÀCIA

Reunits en assamblea extraordinària, bona part del professorat i del PAS vol manifestar el seu rebuig davant dels fets ocorreguts aquests dies considerant que s’estan vulnerant els principis bàsics de la democràcia com la llibertat d’expressió, el dret de reunió, el dret a decidir , el secret de comunicació i el lliure accés a la informació.

Mostrem el nostre ferm posicionament en defensa d’aquests drets i llibertats a la vegada que donem suport a les nostres institucions, als servidors públics i, especialment, al nostre equip directiu davant de qualsevol tipus de pressió.

Sant Antoni de Calonge, 28 de setembre de 2017

Convocatòria de reunió de famílies d’alumnes de BATXILLERAT: dimarts 3 d’octubre a les 7 de la tarda.

Convocatòria Famílies_BATXILLERAT_Inici de curs 2017-2018

Informació general curs 2017-18: DÍPTIC_Institut Puig Cargol_Curs 2017-2018

Informació de l’AMPA a les famílies:  INFORMACIÓ AMPA CURS 2017-2018

Bon estiu!!

grup_professorat.redimensionada

Tot l’equip de professorat i també el personal laboral de l’institut us desitgem unes molt bones vacances!!

Fins aviat!

Jornada de portes obertes per als futurs alumnes de Batxillerat

El dimarts 9 de maig a les 19:00, va ser la Jornada d’Orientació i Portes Obertes per als futurs alumnes de Batxillerat. En aquesta sessió va donar tota la informació necessària sobre les sortides acadèmiques per als nois i noies que acaben l’ESO.

Aquí teniu la PRESENTACIÓ JORNADA ORIENTACIÓ DESPRÉS DE L’ESO I PORTES OBERTES BATXILLERAT 9 MAIG 2017

Recordem que el període de preinscripció de Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mitjà per al curs 2017-2018 s’ha establert del 16 al 24 de maig.

fatima