Notícies a 3r d’ESO

Durant aquest mes l’alumnat de 3r d’ESO ha treballat la notícia a les hores de Llengua catalana i, després de diversos exercicis d’anàlisi de notícies d’actualitat, hem decidit que cada alumne/a redactaria una notícia sobre un company/a de l’aula. Així doncs, el resultat han estat aquests quatre diaris que teniu a continuació, amb notícies que tenen com a protagonistes els i les alumnes de 3r d’ESO del nostre centre. Si cliqueu a cada portada, podreu llegir les notícies que han redactat els periodistes de cada grup classe. Felicitats per la feina, alumnat de 3r!

Tallers de Robòtica a la Universitat Politècnica de Girona

El divendres 23 de febrer els alumnes del Batxillerat Tecnològic i les optatives d’Informàtica i Tecnologia a 4rt d’ESO hem realitzat una visita i diferents tallers a les instal·lacions de la Universitat politècnica de Girona. Aquesta ha estat una iniciativa conjunta entre el departament científic-tecnològic del Puig Cargol i el patronat de Talents de La UPG.

Els alumnes han participat en tallers de Control Automàtic, TAECON, Termoelectricitat i Robòtica Industrial. També han pogut gaudir d’una visita guiada per les instal·lacions i veure el graus que es poden estudiar allà.

Malauradament el viatge tornada es va endarrerir més del previst , demanem disculpes pels possibles perjudicis que es poguessin ocasionar i agraïm a les famílies la seva comprensió i col·laboració.

Concurs ApiloXII

Enguany ens hem apuntat al reciclatge de piles, bateries i bateries externes. Quants més quilos poguem recullir, més possibilitats tindrem de guanyar el concurs. Us animem a portar tots aquests elements reciclables que tingueu per casa, farem una bona feina per conservar el nostre entorn i tenim la possibilitat de guanyar premis! Trobareu el contenidor situat al rebedor, just al costat de consergeria..

Som divins: Déus egipcis!

A l’assignatura de Mitologia de 4t d’ESO tractem específicament els déus i mites més importants de diferents mitologies en cada un dels trimestres: mitologia egípcia, grecoromana  i nòrdica, respectivament.
Concretament en aquest primer trimestre ens hem convertit en Déus egipcis. Cada alumne ha escollit un déu/deessa… Llegeix més»