L’Institut  | Alumnes | Famílies i Ampa | Calendari curs 17-18

XERRADA “FORMA’T AMB ÈXIT”, A CÀRREC DE L’AGUSTÍ FAURA,  2  de maig 19h

JORNADA DE PORTES OBERTES PER A FUTURS ALUMNES DE BATXILLERAT: 24 d’abril de 2018

PRESENTACIÓ ORIENTACIÓ DESPRÉS DE L’ESO I PORTES OBERTES BATXILLERAT curs 2018-19

JORNADA DE PORTES OBERTES PER A FUTURS ALUMNES D’ESO, 6 de març de 2018

Informació sobre el centre : JORNADA PORTES OBERTES ESO curs 2018-19

Preinscripció ESO curs 2018-2019
Presentació sol·licituds: del 13 al 24 d’abril de 2018

Més informació aPreinscripció curs 2018-19

Preparem Sant Jordi!!

Concurs Literari i Concurs Fotogràfic; consulteu les bases Concurs de fotografia sant jordi2018

Cartell Sant Jordi 2018 II Bases Premis Literaris Sant Jordi 2018

Teatre en anglès

Les companyies del centre “The Trapeze”, formada per alumnes de 1r d’ESO, i “The kaleidoscope” amb alumnes de 2n, van presentar les obres “Three love interludes” i “Truths and lies”, respectivament, el dia 6 d’abril al teatre la Gorga de Palamós. Les representacions van ser un… Llegeix més»

Setmana de la Ciència 2017

Del 13 al 17 de novembre, al nostre institut vam celebrar la Setmana de la Ciència amb diferents activitats. Els alumnes de batxillerat van realitzar diferents experiements, de l’àmbit de la Física, la Biologia i la Química i van tenir com a espectadors els… Llegeix més»

Bon estiu!!

grup_professorat.redimensionada

Tot l’equip de professorat i també el personal laboral de l’institut us desitgem unes molt bones vacances!!

Fins aviat!

Jornada de portes obertes per als futurs alumnes de Batxillerat

El dimarts 9 de maig a les 19:00, va ser la Jornada d’Orientació i Portes Obertes per als futurs alumnes de Batxillerat. En aquesta sessió va donar tota la informació necessària sobre les sortides acadèmiques per als nois i noies que acaben l’ESO.

Aquí teniu la PRESENTACIÓ JORNADA ORIENTACIÓ DESPRÉS DE L’ESO I PORTES OBERTES BATXILLERAT 9 MAIG 2017

Recordem que el període de preinscripció de Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mitjà per al curs 2017-2018 s’ha establert del 16 al 24 de maig.

fatima