L’Institut  | Alumnes | Famílies i Ampa | Calendari curs 17-18

DIA DE LA NO VIOLÈNCIA I DE LA PAU

El dia 30 de gener a l’institut vam celebrar el  Dia de la No Violència i de la Pau amb un seguit d’activitats que podem conèixer en aquest enllaç: Activitats del Dia de la No Violència i de la Pau i Pel·lícules del dia de la Pau

Enguany hem triat el lema “El poder de la paraula”

—————————————————————————————————————————-

Informació als pares i mares sobre el consum d’alcohol CONNECTA AMB ELS TEUS FILLS, QUAN ALS PARES ENS PREOCUPEN LES BEGUDES ALCOHÒLIQUES

Informació general curs 2017-18: DÍPTIC_Institut Puig Cargol_Curs 2017-2018

Informació de l’AMPA a les famílies:  INFORMACIÓ AMPA CURS 2017-2018

——————————————————————————————————————————

No ens toqueu l’educació (MANIFEST UNITARI COMUNITAT EDUCATIVA)

——————————————————————————————————————————

EN RESPOSTA A LA VULNERACIÓ DE DRETS DEMOCRÀTICS I CÍVICS A CATALUNYA : Circular aturada general 3 d’octubre

MANIFEST PER LA PAU I LA CONVIVÈNCIA I EN DEFENSA DELS DRETS CÍVICS I DEMOCRÀTICS

——————————————————————————————————————————————————-

Setmana de la Ciència 2017

Del 13 al 17 de novembre, al nostre institut vam celebrar la Setmana de la Ciència amb diferents activitats. Els alumnes de batxillerat van realitzar diferents experiements, de l’àmbit de la Física, la Biologia i la Química i van tenir com a espectadors els… Llegeix més»

Bon estiu!!

grup_professorat.redimensionada

Tot l’equip de professorat i també el personal laboral de l’institut us desitgem unes molt bones vacances!!

Fins aviat!

Jornada de portes obertes per als futurs alumnes de Batxillerat

El dimarts 9 de maig a les 19:00, va ser la Jornada d’Orientació i Portes Obertes per als futurs alumnes de Batxillerat. En aquesta sessió va donar tota la informació necessària sobre les sortides acadèmiques per als nois i noies que acaben l’ESO.

Aquí teniu la PRESENTACIÓ JORNADA ORIENTACIÓ DESPRÉS DE L’ESO I PORTES OBERTES BATXILLERAT 9 MAIG 2017

Recordem que el període de preinscripció de Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mitjà per al curs 2017-2018 s’ha establert del 16 al 24 de maig.

fatima