Notícies del lloc

Quinzena de Mozart
per super super - dijous, 19 gener 2017, 05:56

MozartDel 23 de gener al 4 de febrer un gran músic clàssic sonarà a la megafonia de l'Institut a l'hora de l'entrada i la sortida. Mozart és el compositor que han treballat a l'assignatura de Música els alumnes de 2n d'ESO. Aquí podeu veure algunes de les presentacions que han preparat: presentació1, presentació2, presentació3.

Quinzena de The Beatles
per super super - dilluns, 9 gener 2017, 10:24

The BeatlesDel 9 al 20 de gener la música que sonarà per la megafonia de l'Institut a l'hora de l'entrada i la sortida serà del grup britànic The Beatles. Com sabeu, aquesta música va coordinada amb les activitats que fan els alumnes de  l'assignatura de Música. Aquí podeu veure algunes de les presentacions que han preparat els alumnes de 1r d'ESO: Presentació1, Presentació2, Presentació3.

Festival Nadalenc 2016
per super super - dilluns, 26 desembre 2016, 22:20

Aquí teniu l'enllaç per poder veure els vídeos del Festival Nadalenc del dia 22 de desembre.

Per entrar-hi us heu d'identificar amb el vostre compte de correu de l'institut de Puig-reig. D'aquesta manera evitem que persones alienes a l'institut puguin veure els vídeos.

ENLLAÇ

Jornada Nadalenca
per super super - dijous, 22 desembre 2016, 11:09

FestivalAvui dijous, últim dia lectiu de l'any, a l'institut estem fent el Festival Nadalenc. Fins a les 10.30 farem activitats a l'aula, després farem un pati llarg, en què l'AMPA ens ofereix un esmorzar elaborat pels alumnes del Cicle Formatiu d'Alimentària, i a continuació hi ha les actuacions de cada classe al Gimnàs de l'Institut. Recordeu que acabem una hora abans, a les 13.30.
Aquí podeu veure unes primeres imatges de la jornada: ENLLAÇ.
Lluminetes 4t ESO
per super super - dimecres, 21 desembre 2016, 15:22

Els alumnes de 4t d'ESO estan venent lluminetes en benefici del viatge de fi de curs.

Si els en compreu podreu guanyar aquesta magnífica panera.

Agraïments als establiments que hi han col·laborat!!

Recollida de joguines - Creu Roja
per super super - dilluns, 19 desembre 2016, 08:20

Cartell Recollida JoguinesCreu Roja de Berga està fent una campanya de recollida de joguines i l'Iinstitut de Puig-reig serà un punt de recollida. Fins el dijous 22 de desembre podeu portar joguines noves o usades però en bon estat a consergeria de l'Institut. La coordinadora d'aquesta recollida a l'institut és l'alumna Maria Casas i forma part del seu Treball de Recerca.

Premi violència de gènere
per super super - dilluns, 19 desembre 2016, 08:20

Un grup de 4t d'ESO ha guanyat el 3r premi en el VI Concurs "Nosaltres també diem no a la Violència", Júlia Àguila, Job Casas, Clàudia Cànovas, Núria Angrill, Ester Puigdellívol i Queralt Montanyà, amb el video que us mostrem a continuació. ENHORABONA. .

Quinzena de Bach
per super super - dimecres, 7 desembre 2016, 11:14

BACHA partir d'aquesta setmana, la música que sona a megafonia a l'hora de l'entrada i la sortida de l'Institut, anirà coordinada amb les activitats que fan els alumnes de  l'assignatura de Música. Aquesta quinzena està sonant Johann Sebastian Bach. Aquí podeu veure una de les presentacions que han preparat els alumnes per grups d'aquest músic: PRESENTACIÓ.

Cursos disponibles

Matemàtiques a 3r d'ESO

Optativa d'emprenedoria

Ciències de la naturalesa 3r ESO

Curs en Moodle amb materials i activitats formant un itinerari complet per treballar el currículum de matemàtiques de 4t d'ESO. El curs s'estructura en 9 temes més un desè tema d'ampliació i reforç. Cada tema és una seqüència d'activitats i recursos, enllaços a animacions i altres ajudes a Internet, amb un nucli d'activitats d'aprenentatge per imprimir. Cada tema té propostes per repassar i altres per ampliar. Algunes activitats s'han de fer amb ordinador, i altres a la llibreta, a vegades individualment i a vegades en petits grups col·laboratius. Si es disposa d'ordinadors suficients es pot fomentar l'autonomia personal, permeten a cada alumne/a seguir al seu ritme i triar, amb un cert marge, quines activitats vol fer.

Aquest curs Moodle ha sigut actualitzat i completat per la seva autora, gràcies a una llicència retribuïda concedida pel Departament d'educació de la Generalitat de Catalunya. Resolució EDU/2760/2010, de 6 d'agost, (DOGC 5702 - 27.8.2010)

Autor/a: Victòria Oliu Subiranas
Llicència ús: Creative Commons: Reconeixement – NoComercial – CompartirIgual (by-nc-sa)

Economia BAT1