Omet notícies del lloc

Notícies del lloc

Treball de síntesi 2016
per super super - dimarts, 14 juny 2016, 17:08

Aquesta és la setmana del treball de síntesi. Els alumnes de 2n i 4t d'ESO estan fent treball en grups cooperatius a l'institut, i els de 1r i 3r estan fent unes excursions molt interessants. Aquí us ensenyem un bon grapat de fotos:

FOTOS DE 1r d'ESO    ---  FOTOS DE 3r d'ESO

Viatge 4t d'ESO a Berlín
per super super - dimarts, 7 juny 2016, 23:34

4t ESO a BerlínPer fi ha arribat  l'esperat viatge de fi de curs de 4t d'ESO. Entre el 6 i el 10 de juny, els alumnes de 4t han viatjat a Berlín. De moment el viatge està anant molt bé, està fent molt bon temps i els alumnes estan entusiasmats i s'ho passen increïblement bé. En aquest enllaç anirem penjant les fotos que ens arribin.    FOTOS.

Laila. guanyadora de Lectura en Veu Alta
per super super - dilluns, 6 juny 2016, 11:22

Laila BerrisouneENHORABONA, LAILA!! La Laila Berrisoune, ha guanyat la Final del Certamen Nacional infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta, en la categoria de Timoners, per a alumnat nouvingut que fa menys de 2 anys que viu a Catalunya. La Laila és del Marroc, i parla el castellà força bé perquè va fer la primària a Sevilla. Des del setembre passat viu a Puig-reig i s'ha esforçat molt per aprendre el català, i sobretot per llegir-lo bé. Feliciteu-la perquè s'ho mereix!! FOTOS  i

Comiat 2n de Batxillerat 2016
per super super - dilluns, 6 juny 2016, 10:57

El divendres 3 de juny vam fer la festa de comiat de la promoció 2010-2016. L'acte es va fer al gimnàs de l'institut i va comptar amb la intervenció de la directora, Dolors Uriz, l'alcalde de Puig-reig, Josep M. Altarriba, i la conferència d'un exalumne, el Miquel Puig Pey, que va explicar la ...

Mostra la resta d'aquest tema
(123 paraules)

Pràctiques en empreses
per super super - dimecres, 1 juny 2016, 12:48

Els alumnes de Cicle Formatiu d'Elaboració de Productes Alimentaris estan fent pràctiques en empreses del sector. En aquests moments, ja tenim tots els alumnes en empreses de la comarca, com Liven, Puig Fitó (Casserres), Restaurant Baixador, Cal Rafilat (Gironella), Blancafort (formatges, Casserres), Taller de Càtering, Cal Rovira (Sagàs).

És una experiència molt positiva, ja que aprendran coneixements en contacte amb el món real del treball, i a més hi ha la possibilitat que alguns d'aquests alumnes ja es quedin a les empreses un cop acabin el Cicle Formatiu.

Sortida a Camadoca
per super super - dijous, 26 maig 2016, 13:30

Els alumnes de 2n d'ESO van fer una excursió a Camadoca, Centre de cria de fauna i educació ambiental (Santa Maria de Merlès). La sortida formava part de la Unitat Interdisciplinària de l'aigua i incloïa la caminada fins a Camadoca d'anada i dos tallers (un al centre i un altre a la riera de Merlès). La tornada es va fer després de dinar en autocar. Notícia ampliada i vídeo: AQUÍ.

Sortida a Montserrat
per super super - dijous, 19 maig 2016, 14:24

MontserratEls alumnes de Biologia i Geologia de 4t d'ESO i els de Ciències de la Terra de 1r de BAT han fet una excursió a Montserrat. El Parc Natural de la muntanya de Montserrat és un lloc ideal per observar la flora i la fauna i al mateix temps les formacions geològiques i les roques, ja que es tracta de conglomerat sedimentari i s'hi pot trobar molts tipus de roca diferents.  FOTOS.

Semifinals del Certamen de Lectura en Veu Alta
per super super - divendres, 13 maig 2016, 11:06

Laila Berrisoune

ENHORABONA A LA LAILA BERRISOUNE!!! La Laila, que va venir a Catalunya a principis d'aquest curs (setembre 2015) i llegeix en català de forma extraordinària, va passar a la Final del Certamen, que es farà el dia 31 de maig al TNC, a la categoria de Timoners, per a alumnat nouvingut. El grup de Tropa de Corsaris (Júlia Àguila de 3r i Júlia Medina i Jordi Puig de 4t) ho van fer superbé, però cal remarcar que el nivell era altíssim i el jurat va haver de prendre una decisió molt difícil.  Vegeu els resultats a la pàgina de Lectura en Veu Alta. També FOTOS.

Omet cursos disponibles

Cursos disponibles

Matemàtiques a 3r d'ESO

Optativa d'emprenedoria

Ciències de la naturalesa 3r ESO

Curs en Moodle amb materials i activitats formant un itinerari complet per treballar el currículum de matemàtiques de 4t d'ESO. El curs s'estructura en 9 temes més un desè tema d'ampliació i reforç. Cada tema és una seqüència d'activitats i recursos, enllaços a animacions i altres ajudes a Internet, amb un nucli d'activitats d'aprenentatge per imprimir. Cada tema té propostes per repassar i altres per ampliar. Algunes activitats s'han de fer amb ordinador, i altres a la llibreta, a vegades individualment i a vegades en petits grups col·laboratius. Si es disposa d'ordinadors suficients es pot fomentar l'autonomia personal, permeten a cada alumne/a seguir al seu ritme i triar, amb un cert marge, quines activitats vol fer.

Aquest curs Moodle ha sigut actualitzat i completat per la seva autora, gràcies a una llicència retribuïda concedida pel Departament d'educació de la Generalitat de Catalunya. Resolució EDU/2760/2010, de 6 d'agost, (DOGC 5702 - 27.8.2010)

Autor/a: Victòria Oliu Subiranas
Llicència ús: Creative Commons: Reconeixement – NoComercial – CompartirIgual (by-nc-sa)

Economia BAT1