Notícies del lloc

Horaris alumnes curs 2016-2017
per super super - divendres, 9 setembre 2016, 12:29

Avui hem repartit els horaris als alumnes per al curs que comença. Si voleu, els podeu consultar en aquest enllaç:

HORARIS

Llibres curs 2016-2017
per super super - dilluns, 5 setembre 2016, 09:00

llibresInstruccions per reservar i pagar els llibres: INSTRUCCIONS ESO   ---  INSTRUCCIONS BATXILLERAT
En aquests enllaços podreu consultar els llibres per al curs 2016 - 2017 :
LLIBRES DE LECTURA ESO   ---   LLIBRES 1r de BATXILLERAT   ---   LLIBRES DE 2n de  BATXILLERAT

A partir d'aquest curs, l'AMPA ...

Mostra la resta d'aquest tema
(137 paraules)
Proves extraordinàries de setembre
per super super - dimecres, 6 juliol 2016, 10:54

Consulteu l'horari de les proves extraordinàries (exàmens de recuperació) de setembre: AQUÍ

I per descarregar-vos els deures d'estiu: AQUÍ.

Campus ítaca 2016
per super super - dimecres, 6 juliol 2016, 10:54

Sis alumnes de 3r d'ESO han participat al Campus Ítaca, a la Universitat Autònoma. Durant dues setmanes han fet tallers i activitats amb alumnes d'altres instituts. L'objectiu és motivar i incentivar l'interès pels estudis universitaris.

Hi han participat: Ariadna Duran, Sara Martínez, Ke Hao, Queralt Montañà, Marc Divins i Amanel Estruch.  FOTOS

Fòrum Joves Talents 2016
per super super - dimecres, 6 juliol 2016, 10:08

Del 30 de juny al 3 de juliol s'ha fet a Berga el Fòrum Joves Talents de Catalunya organitzat per l'Exploratori de Recursos de la Natura, amb el suport de la UPC, entre altres. 40 alumnes de 4t ESO i 1r de BAT escollits d'instituts d'arreu de Catalunya han assistit a ponències, han fet visites i excursions i han preparat unes exposicions, en 5 grups de 8 persones, sobre el tema "L'Energia: transició cap el  futur". El nostre institut hi va tenir representació amb el Jordi Puig (4t ESO). Va valer molt a pena! FOTOS -- VÍDEO

Treball de síntesi 2016
per super super - dimarts, 14 juny 2016, 17:08

Aquesta és la setmana del treball de síntesi. Els alumnes de 2n i 4t d'ESO estan fent treball en grups cooperatius a l'institut, i els de 1r i 3r estan fent unes excursions molt interessants. Aquí us ensenyem un bon grapat de fotos:

FOTOS DE 1r d'ESO    ---  FOTOS DE 3r d'ESO

Viatge 4t d'ESO a Berlín
per super super - dimarts, 7 juny 2016, 23:34

4t ESO a BerlínPer fi ha arribat  l'esperat viatge de fi de curs de 4t d'ESO. Entre el 6 i el 10 de juny, els alumnes de 4t han viatjat a Berlín. De moment el viatge està anant molt bé, està fent molt bon temps i els alumnes estan entusiasmats i s'ho passen increïblement bé. En aquest enllaç anirem penjant les fotos que ens arribin.    FOTOS.

Laila. guanyadora de Lectura en Veu Alta
per super super - dilluns, 6 juny 2016, 11:22

Laila BerrisouneENHORABONA, LAILA!! La Laila Berrisoune, ha guanyat la Final del Certamen Nacional infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta, en la categoria de Timoners, per a alumnat nouvingut que fa menys de 2 anys que viu a Catalunya. La Laila és del Marroc, i parla el castellà força bé perquè va fer la primària a Sevilla. Des del setembre passat viu a Puig-reig i s'ha esforçat molt per aprendre el català, i sobretot per llegir-lo bé. Feliciteu-la perquè s'ho mereix!! FOTOS  i

Cursos disponibles

Matemàtiques a 3r d'ESO

Optativa d'emprenedoria

Ciències de la naturalesa 3r ESO

Curs en Moodle amb materials i activitats formant un itinerari complet per treballar el currículum de matemàtiques de 4t d'ESO. El curs s'estructura en 9 temes més un desè tema d'ampliació i reforç. Cada tema és una seqüència d'activitats i recursos, enllaços a animacions i altres ajudes a Internet, amb un nucli d'activitats d'aprenentatge per imprimir. Cada tema té propostes per repassar i altres per ampliar. Algunes activitats s'han de fer amb ordinador, i altres a la llibreta, a vegades individualment i a vegades en petits grups col·laboratius. Si es disposa d'ordinadors suficients es pot fomentar l'autonomia personal, permeten a cada alumne/a seguir al seu ritme i triar, amb un cert marge, quines activitats vol fer.

Aquest curs Moodle ha sigut actualitzat i completat per la seva autora, gràcies a una llicència retribuïda concedida pel Departament d'educació de la Generalitat de Catalunya. Resolució EDU/2760/2010, de 6 d'agost, (DOGC 5702 - 27.8.2010)

Autor/a: Victòria Oliu Subiranas
Llicència ús: Creative Commons: Reconeixement – NoComercial – CompartirIgual (by-nc-sa)

Economia BAT1