Notícies del lloc

Trobada de delegats a Gironella
per super super - diumenge, 17 desembre 2017, 11:20

El passat dimecres 13 es va fer la 2a trobada de delegats del Berguedà a Gironella. Aquesta trobada consisteix en unes activitats orientades a donar eines als delegats per fer les seves funcions. Aquest any consistien en els "Drets i deures dels delegats" i "Com comunicar en públic". Aquí podeu veure un vídeo de la trobada de TV Berguedà. FOTOS.

Cal Pallot 1r ESO
per super super - dimarts, 21 novembre 2017, 13:18

Avui hem fet esport i cultura. Sortida de 1r d'ESO a cal Pallot. Ermita romànica del segle XII, tombes antropomorfes i pintures murals.  Podeu veure'n les fotos AQUÍ.

Jornades de Salut 2017
per super super - divendres, 17 novembre 2017, 09:42

Aquesta setmana hem fet les IX Jornades Escolars d'Educació per a la Salut al nostre centre. Han estat tres dies (15, 16, 17 de novembre) d'activitats i tallers al voltant de la prevenció i la promoció de la salut. Dimecres va ser el torn de 4t d'ESO, BAT i CFGM, dijous els tallers van ser per a ...

Mostra la resta d'aquest tema
(110 paraules)

Sortida a BonÀrea Guissona
per super super - divendres, 3 novembre 2017, 13:09

Els alumnes d'Economia de l'Empresa de 1r i 2n de Batxillerat i els de Cicle Formatiu d'Elaboració de Productes Alimentaris han visitat les instal·lacions de l'empresa cooperativa BonÀrea a Guissona. Ha estat molt interessant. Aquí teniu algunes imatges.

Visita del director dels Serveis Territorials
per super super - divendres, 3 novembre 2017, 12:29

El nou director de Serveis Territorials d'Ensenyament a la Catalunya Central, Ramon Bajona, ens va visitar el passat 22 de setembre. Bajona va ser el director de l'institut de Puig-reig durant dotze anys, des de la creació del centre. Per aquest motiu, va triar el nostre institut per fer la primera visita des del seu nomenament al càrrec. Va interessar-se especialment per les instal·lacions i el funcionament del Cicle Formatiu de GM Elaboració de Productes Alimentaris.

Nota de condol
per super super - dimarts, 17 octubre 2017, 20:23

L'Institut de Puig-reig vol transmetre el seu profund sentiment de condol als germans Martí i Lleïr Vila Armengou, per la pèrdua d'una persona tan estimada i tan apreciada per tots. Descansa en pau, Marta.

L'enterrament serà a l'Església de Serrateix demà 18 d'octubre a les 16.30.

Democràcia Segrestada
per super super - dijous, 21 setembre 2017, 13:17

L'Institut de Puig-reig avui hem fet un breu acte en suport de les Institucions catalanes i a favor del dret a decidir, per condemnar els atacs a la democràcia que s'estan produint aquests dies. La idea ha sorgit del consell de delegats dels alumnes i hi ha participat tot l'institut. Ens hem concentrat al pati durant l'esbarjo de 10 minuts. #DemocràciaSegrestada

INICI DE CURS
per super super - dimecres, 13 setembre 2017, 08:54

Comencem el nou curs amb il·lusió i energies renovades. Recordeu que avui, dimecres 13, fem la presentació a les 10 h per a tots els cursos, on se us donarà l'agenda, els horaris, l'equip docent i altres informacions de funcionament, com per exemple alguns canvis de la normativa.

Demà, dijous 14, començaran les classes amb tota normalitat. Us esperem! Que tingueu un bon curs!