Notícies del lloc

Renovació Consell Escolar
per super super - dijous, 1 desembre 2016, 16:13

Consell Escolar 16-17Amb les votacions del sector pares/mares, professorat i alumnat, el procés de renovació del Consell Escolar ha finalitzat. Publiquem la nova composició del Consell, que podeu consultar aquí: CONSELL ESCOLAR

Premi violència de gènere
per super super - dimarts, 29 novembre 2016, 14:29

Un grup de 4t d'ESO ha guanyat el 3r premi en el VI Concurs "Nosaltres també diem no a la Violència". Júlia Àguila, Job Casas, Clàudia Cànovas, Núria Angrill, Ester Puigdellívol i Queralt Montanyà. ENHORABONA. .

Eleccions Consell Escolar
per super super - dijous, 10 novembre 2016, 13:36

Ha començat el procés per renovar la meitat del Consell Escolar. Les vacants són: 2 del sector alumnat, 1 del sector pares i mares, 4 del sector professorat i 1 del sector PAS.
Si esteu interessats en presentar candidatura per ocupar una de les places vacants, heu d'omplir el document de sol·licitud i lliurar-lo a consergeria, no més tard del 18 de novembre. (El trobareu a consergeria i també s'ha enviat per correu electrònic). Clic per ampliar.

Propers festius
per super super - dimarts, 25 octubre 2016, 10:19

Recordeu que dilluns i dimarts de la setmana que ve són dies festius: el 31 d'octubre és pont (festiu de lliure disposició) i el dia 1 de novembre és Tots Sants.

A més, divendres de l'altra setmana, dia 11 de novembre, és la festa del patró de Puig-reig, sant Martí, i per tant també és un dia no lectiu.

Aquí podeu accedir al CALENDARI ESCOLAR.

Imatge super super
Convivència amb els alumnes alemanys
per super super - dilluns, 3 octubre 2016, 08:30

ApfelkuchenCom és ja tradicional, a finals de setembre ens han visitat els alumnes alemanys de Gammertingen, amb els quals fem dos dies de convivència i s'allotgen en famílies dels alumnes d'aquí. Aquest curs han estat 15 alumnes (14 noies i 1 noi) que van estar-se a Puig-reig el 29 i 30 de setembre. Són alumnes que estudien castellà com a llengua estrangera i fan un viatge a Barcelona, passant per casa nostra. El divendres al matí, amb els alumnes de Cicle Formatiu, van fer un Apfelkuchen, pastís de poma típic del seu país. FOTOS

Horaris alumnes curs 2016-2017
per super super - divendres, 9 setembre 2016, 12:29

Avui hem repartit els horaris als alumnes per al curs que comença. Si voleu, els podeu consultar en aquest enllaç:

HORARIS

Llibres curs 2016-2017
per super super - dilluns, 5 setembre 2016, 09:00

llibresInstruccions per reservar i pagar els llibres: INSTRUCCIONS ESO   ---  INSTRUCCIONS BATXILLERAT
En aquests enllaços podreu consultar els llibres per al curs 2016 - 2017 :
LLIBRES DE LECTURA ESO   ---   LLIBRES 1r de BATXILLERAT   ---   LLIBRES DE 2n de  BATXILLERAT

A partir d'aquest curs, l'AMPA ...

Mostra la resta d'aquest tema
(137 paraules)
Proves extraordinàries de setembre
per super super - dimecres, 6 juliol 2016, 10:54

Consulteu l'horari de les proves extraordinàries (exàmens de recuperació) de setembre: AQUÍ

I per descarregar-vos els deures d'estiu: AQUÍ.

Cursos disponibles

Matemàtiques a 3r d'ESO

Optativa d'emprenedoria

Ciències de la naturalesa 3r ESO

Curs en Moodle amb materials i activitats formant un itinerari complet per treballar el currículum de matemàtiques de 4t d'ESO. El curs s'estructura en 9 temes més un desè tema d'ampliació i reforç. Cada tema és una seqüència d'activitats i recursos, enllaços a animacions i altres ajudes a Internet, amb un nucli d'activitats d'aprenentatge per imprimir. Cada tema té propostes per repassar i altres per ampliar. Algunes activitats s'han de fer amb ordinador, i altres a la llibreta, a vegades individualment i a vegades en petits grups col·laboratius. Si es disposa d'ordinadors suficients es pot fomentar l'autonomia personal, permeten a cada alumne/a seguir al seu ritme i triar, amb un cert marge, quines activitats vol fer.

Aquest curs Moodle ha sigut actualitzat i completat per la seva autora, gràcies a una llicència retribuïda concedida pel Departament d'educació de la Generalitat de Catalunya. Resolució EDU/2760/2010, de 6 d'agost, (DOGC 5702 - 27.8.2010)

Autor/a: Victòria Oliu Subiranas
Llicència ús: Creative Commons: Reconeixement – NoComercial – CompartirIgual (by-nc-sa)

Economia BAT1