Skip notícies del lloc

by super super - Saturday, 21 February 2015, 1:00 PM

Mariona Puig al Regio7

UNA ALUMNA NOSTRA AL REGIÓ 7

Mariona Puig és entrevistada avui dissabte al suplement Berguedà Setmanal del Regió 7, amb motiu d'haver estat guardonada amb el Premi Protagonistes del Demà que atorga el Rotary Club del Berguedà. L'acte de lliurament del premi es farà el divendres 6 de març al Gimnàs de l'Institut, amb presència dels representants de l'Ajuntament, el Consell Comarcal i diverses actuacions musicals.

Sortida BAT Camp d'aprenentatge
by super super - Thursday, 19 February 2015, 11:28 PM

Guardiola 19-2-15

DIA DE PRÀCTIQUES AL CAMP D'APRENENTATGE

Els alumnes de 1r i 2n del batxillerat Científic-Tecnològic han passat tot el matí al camp d'aprenentatge de Guardiola de Berguedà, on han fet pràctiques per avaluar les qualitats químiques, físiques i biològiques de l'aigua del riu Llobregat. Han començat ficant-se de peus al riu (amb botes) i després han vingut les pràctiques al laboratori. Aquí veureu unes quantes FOTOS.

Carnestoltes 2015
by super super - Thursday, 19 February 2015, 11:03 PM

carnestoltes2015

CARNESTOLTES 2015

Avui hem vingut a classe amb alguna caracterització o petita disfressa. Hem fet classe normal, i a la 1 del migdia hem tingut una actuació al gimnàs, amb el clown Àngel Roset, exalumne del nostre institut, que ens ha fet l'espectacle "El cavaller cap-gros". Si voleu veure algunes fotos, cliqueu AQUÍ.

Premi Rotary
by super super - Wednesday, 11 February 2015, 10:22 AM

Rotary1

MARIONA PUIG, PREMI ROTARY 2015

Avui ens han comunicat que la nostra alumna Mariona Puig ha estat guardonada amb el Premi Protagonistes del Demà, que atorga l'organització Rotary Club del Berguedà. L'acte de lliurament del guardó es farà al mes de març.

Aquest any el premi ha encetat un nou format i, en lloc d'una redacció, el jurat ha valorat l'Exposició Oral del Treball de Recerca que es va fer dissabte 31 de gener. Cal dir que el nivell dels 5 candidats dels diferents centres del Berguedà va ser altíssim. Felicitats a tots ells i enhorabona a la Mariona.

Festival Nadal 2014
by super super - Friday, 9 January 2015, 4:04 PM

festnadal14

FESTIVAL NADALENC 2014

Cliqueu aquest enllaç per veure les imatges i vídeos del Festival que vam fer a l'Institut el 23 de desembre.

ENLLAÇ

Inauguració Biblioteca i Concurs Viquipèdia
by super super - Thursday, 18 December 2014, 2:12 PM

Biblioteca nova

INAUGURACIÓ DE LA BIBLIOTECA NOVA I CONCURS DE FOTOGRAFIA

Aquest dissabte 20 s'obrirà per fi un equipament que suposarà un gran suport a l'educació i l'estudi, i a més la tindrem just al costat. Coincidint amb la inauguració, la Viquipèdia i la Biblioteca organitzen un concurs de fotografies de Puig-reig i el Baix Berguedà. Podeu participar-hi portant les vostres fotos a la biblioteca de 10.30 a 13 h. Les fotos es penjaran a la Viquipèdia amb un ús informatiu o formatiu. Consulteu les bases aquí BASES CONCURS VIQUIPÈDIA.

Premis violència de gènere
by super super - Thursday, 11 December 2014, 11:07 PM

Premis violèncie de Gènere

PREMIS DEL BERGUEDÀ  "NOSALTRES TAMBÉ DIEM NO A LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE"

El passat novembre es va fer el lliurament de premis al IV Concurs ‘Nosaltres també diem no a la violència’. Els treballs són un vídeo sobre la violència de gènere. Dos dels sis treballs premiats han estat per a alumnes ...

Read the rest of this topic
(114 words)

Sortida a Vic - Batxillerat
by super super - Wednesday, 10 December 2014, 7:36 PM

UVic

SORTIDA A LA UNIVERSITAT DE VIC  de 2n de BATXILLERAT

Aquest dimecres 10 els alumnes de 1r i 2n de Batxillerat de la modalitat Científic-tecnològic i d'Economia han anat a la Universitat de Vic on han assistit a diferents tallers i activitats. Per veure'n més fotos, cliqueu la imatge.

Skip available courses

Available courses

Matemàtiques a 3r d'ESO

Optativa d'emprenedoria

Ciències de la naturalesa 3r ESO

Curs en Moodle amb materials i activitats formant un itinerari complet per treballar el currículum de matemàtiques de 4t d'ESO. El curs s'estructura en 9 temes més un desè tema d'ampliació i reforç. Cada tema és una seqüència d'activitats i recursos, enllaços a animacions i altres ajudes a Internet, amb un nucli d'activitats d'aprenentatge per imprimir. Cada tema té propostes per repassar i altres per ampliar. Algunes activitats s'han de fer amb ordinador, i altres a la llibreta, a vegades individualment i a vegades en petits grups col·laboratius. Si es disposa d'ordinadors suficients es pot fomentar l'autonomia personal, permeten a cada alumne/a seguir al seu ritme i triar, amb un cert marge, quines activitats vol fer.

Aquest curs Moodle ha sigut actualitzat i completat per la seva autora, gràcies a una llicència retribuïda concedida pel Departament d'educació de la Generalitat de Catalunya. Resolució EDU/2760/2010, de 6 d'agost, (DOGC 5702 - 27.8.2010)

Autor/a: Victòria Oliu Subiranas
Llicència ús: Creative Commons: Reconeixement – NoComercial – CompartirIgual (by-nc-sa)

Economia BAT1