Skip notícies del lloc

by super super - Wednesday, 17 September 2014, 9:25 AM

Cartell 10 anys

Celebració dels 10 anys de l’Institut de Puig-reig en el Tricentenari

=== Cliqueu la imatge per veure fotos de la festa ===

En una data tan significativa com la del Tricentenari de l’11 de setembre, i en el marc de les celebracions que es fan per tot Catalunya, l’Institut de Puig-reig ...

Read the rest of this topic
(288 words)

Informacions generals
by super super - Monday, 8 September 2014, 11:45 AM

Cliqueu el document per veure'l millor:

Horari del

transport escolar

Calendari escolar
Horaris transport 2014-15

Calendari 14-15

+ Dates: cliqueu imatge

Picture of super super
Nil Sáez, a Indonèsia (IBO 2014)
by super super - Thursday, 4 September 2014, 5:20 PM

Nil IBO 2014

Nil Sáez a l'Olimpíada Internacional de Biologia a Indonèsia

El nostre alumne (ara ja exalumne) Nil Sáez, va ser a Indonèsia del 6 al 13 de juliol, formant part del grup de 4 alumnes seleccionats que representaven l’Estat Espanyol a l'Olimpíada Internacional de Biologia, IBO, que enguany s’ha celebrat a Bali (Indonèsia). Allà els alumnes havien de sotmetre’s a proves escrites i pràctiques de laboratori, tot i que l’ambient no era sempre de competició, sinó festiu i d’amistat. Aquí en podeu veure unes imatges (Cliqueu sobre la foto de l'esquerra).

Lliurament notes setembre 2014
by super super - Monday, 1 September 2014, 1:31 PM

Lliurament notes setembre 2014

Distincions PAU 2014
by super super - Saturday, 26 July 2014, 7:19 PM

Distincions PAU

Distincions PAU 2014

Cada any el Departament d'Economia i Coneixement atorga les Distincions de les Proves d'Accés a la Universitat a aquells alumnes que han obtingut més d'un 9 de mitjana als exàmens de la selectivitat. Aquest any tenim dos alumnes que han superat aquesta nota, la Lídia Ruíz i el David Vargas, per la qual cosa el dia 21 de juliol van rebre el guardó de mans del conseller Mas Collell a l'Auditori de Barcelona. En representació de l'Institut de Puig-reig els va acompanyar la directora Dolors Uriz. Cliqueu la foto per veure'n més.

Campus Ítaca 2014
by super super - Monday, 7 July 2014, 10:19 AM

Campus Ítaca 2014

CAMPUS ÍTACA 2014

L'Institut de Puig-reig participa en el programa del Campus Ítaca, de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) a Bellaterra. Cada any un petit grup d'alumnes seleccionats de 3r d'ESO fan una estada de dues setmanes a la UAB, durant els mesos de juny i juliol, on fan tallers i coneixen la universitat des de dins. Cliqueu la imatge per veure'n més.

Llibres per al curs 2014-2015
by super super - Wednesday, 2 July 2014, 9:20 AM

VENDA DE LLIBRES 2014-2015

ESO: Recordeu que cal pagar la llicència dels llibres digitals del curs 2014-2015 entre el dia 1 i el 18 de juliol, a les oficines de l'institut. Com a novetat, els llibres de lectura (català, castellà i anglès) es reservaran i pagaran el dia 17.

BAT: Els llibres de Batxillerat s'han de reservar i pagar el dia 17.

Si voleu buscar els llibres  pel vostre compte o els voleu demanar algú, a continuació teniu els enllaços a les llistes d'aquests llibres:

enllaç llibres BAT                                      enllaç lectures ESO

DEURES D'ESTIU
by super super - Friday, 20 June 2014, 7:58 AM

DOSSIERS D'ACTIVITATS DE REFORÇ I DE RECUPERACIÓ

El professorat ha preparat uns dossiers d'activitats de les diferents matèries, en uns casos obligatoris per recuperar assignatures suspeses, i en altres casos recomanats per repassar i reforçar una matèria. Podeu entrar-hi clicant en aquest enllaç i descarregar-vos els dossiers que calgui.

enllaç dossiers d'estiu

Skip available courses

Available courses

Matemàtiques a 3r d'ESO

Optativa d'emprenedoria

Ciències de la naturalesa 3r ESO

Curs en Moodle amb materials i activitats formant un itinerari complet per treballar el currículum de matemàtiques de 4t d'ESO. El curs s'estructura en 9 temes més un desè tema d'ampliació i reforç. Cada tema és una seqüència d'activitats i recursos, enllaços a animacions i altres ajudes a Internet, amb un nucli d'activitats d'aprenentatge per imprimir. Cada tema té propostes per repassar i altres per ampliar. Algunes activitats s'han de fer amb ordinador, i altres a la llibreta, a vegades individualment i a vegades en petits grups col·laboratius. Si es disposa d'ordinadors suficients es pot fomentar l'autonomia personal, permeten a cada alumne/a seguir al seu ritme i triar, amb un cert marge, quines activitats vol fer.

Aquest curs Moodle ha sigut actualitzat i completat per la seva autora, gràcies a una llicència retribuïda concedida pel Departament d'educació de la Generalitat de Catalunya. Resolució EDU/2760/2010, de 6 d'agost, (DOGC 5702 - 27.8.2010)

Autor/a: Victòria Oliu Subiranas
Llicència ús: Creative Commons: Reconeixement – NoComercial – CompartirIgual (by-nc-sa)

Economia BAT1