Omet notícies del lloc

Notícies del lloc

Sortida a Camadoca
per super super - dijous, 26 maig 2016, 13:30

Els alumnes de 2n d'ESO van fer una excursió a Camadoca, Centre de cria de fauna i educació ambiental (Santa Maria de Merlès). La sortida formava part de la Unitat Interdisciplinària de l'aigua i incloïa la caminada fins a Camadoca d'anada i dos tallers (un al centre i un altre a la riera de Merlès). La tornada es va fer després de dinar en autocar. Notícia ampliada i vídeo: AQUÍ.

Sortida a Montserrat
per super super - dijous, 19 maig 2016, 14:24

MontserratEls alumnes de Biologia i Geologia de 4t d'ESO i els de Ciències de la Terra de 1r de BAT han fet una excursió a Montserrat. El Parc Natural de la muntanya de Montserrat és un lloc ideal per observar la flora i la fauna i al mateix temps les formacions geològiques i les roques, ja que es tracta de conglomerat sedimentari i s'hi pot trobar molts tipus de roca diferents.  FOTOS.

Semifinals del Certamen de Lectura en Veu Alta
per super super - divendres, 13 maig 2016, 11:06

Laila Berrisoune

ENHORABONA A LA LAILA BERRISOUNE!!! La Laila, que va venir a Catalunya a principis d'aquest curs (setembre 2015) i llegeix en català de forma extraordinària, va passar a la Final del Certamen, que es farà el dia 31 de maig al TNC, a la categoria de Timoners, per a alumnat nouvingut. El grup de Tropa de Corsaris (Júlia Àguila de 3r i Júlia Medina i Jordi Puig de 4t) ho van fer superbé, però cal remarcar que el nivell era altíssim i el jurat va haver de prendre una decisió molt difícil.  Vegeu els resultats a la pàgina de Lectura en Veu Alta. També FOTOS.

Premi Rotary a la Laura Escudé
per super super - dilluns, 9 maig 2016, 16:07

Laura EscudéEl passat divendres el Club Rotary del Berguedà va fer lliurament del premi "Protagonistes del Demà" a la Laura Escudé de 2n de BAT. És un guardó que posa en valor les actituds positives dels joves com la responsabilitat, la capacitat de treball, el lideratge... Té una dotació de 1000 € per a l'alumne que es destinen a la matrícula universitària, i 500 € per al centre. FELICITATS, LAURA!!! Aquí podeu veure les fotografies de l'acte.

Vídeo complet

Premi de traducció per a Roger Riera
per super super - dilluns, 9 maig 2016, 11:20

El Roger Riera, alumne de 1r de batxillerat, va participar al concurs de traducció d'alemany-català, que organitza la Universitat Pompeu Fabra. Enhorabona pel premi!!    Foto1  - Foto2

Ens visiten els alumnes de 6è
per super super - dilluns, 9 maig 2016, 11:10

Els alumnes de 6è de primària van venir a fer una jornada d'Intercanvi amb els alumnes de 1r d'ESO, els quals van fer d'amfitrions, per tal d'aproximar-se i conèixer el centre on estudiaran el curs vinent. Van fer diverses activitats, preparades pels de 1r, que els van fer de guies pels diferents espais de l'Institut. Va ser un dia molt divertit. Aquí us en mostrem algunes FOTOS.

Mercat de Cooperatives Escolars
per super super - dilluns, 9 maig 2016, 11:08

Els alumnes de 3r d'ESO d'Emprenedoria han participat al Mercat de Cooperatives Escolars que s'ha fet a Berga. Van preparar diversos productes i els van vendre a la parada el dissabte 7 de maig. Hi van participar totes les escoles i instituts de la comarca, amb un total de 30 cooperatives. Aquí podeu veure més FOTOS.

Atletisme al Congost
per super super - dijous, 5 maig 2016, 10:17

AtletismeEls alumnes de 1r d'ESO han anat a les pistes d'atletisme del Congost, a Manresa, on han competit amb els alumnes d'altres centres del Berguedà en modalitats com 100 m llisos, 100 tanques, relleus, llançament de pes i salt de llargada. Tots els alumnes que no estaven competint en aquell moment animaven amb molt entusiasme els del nostre equip. Vegeu aquí les FOTOS.

Omet cursos disponibles

Cursos disponibles

Matemàtiques a 3r d'ESO

Optativa d'emprenedoria

Ciències de la naturalesa 3r ESO

Curs en Moodle amb materials i activitats formant un itinerari complet per treballar el currículum de matemàtiques de 4t d'ESO. El curs s'estructura en 9 temes més un desè tema d'ampliació i reforç. Cada tema és una seqüència d'activitats i recursos, enllaços a animacions i altres ajudes a Internet, amb un nucli d'activitats d'aprenentatge per imprimir. Cada tema té propostes per repassar i altres per ampliar. Algunes activitats s'han de fer amb ordinador, i altres a la llibreta, a vegades individualment i a vegades en petits grups col·laboratius. Si es disposa d'ordinadors suficients es pot fomentar l'autonomia personal, permeten a cada alumne/a seguir al seu ritme i triar, amb un cert marge, quines activitats vol fer.

Aquest curs Moodle ha sigut actualitzat i completat per la seva autora, gràcies a una llicència retribuïda concedida pel Departament d'educació de la Generalitat de Catalunya. Resolució EDU/2760/2010, de 6 d'agost, (DOGC 5702 - 27.8.2010)

Autor/a: Victòria Oliu Subiranas
Llicència ús: Creative Commons: Reconeixement – NoComercial – CompartirIgual (by-nc-sa)

Economia BAT1