Notícies del lloc

Barcelonada 2017
per super super - dijous, 16 febrer 2017, 20:09

Barcelonada 17El 16 de febrer els alumnes de 1r de BAT han participat a la Barcelonada, com molts altres instituts de la Catalunya central, una gimcana en què havien de localitzar diversos punts d'interès amb l'ajuda de les noves tecnologies mentre aprenien a moure's sols per la ciutat. Els professors podien controlar en tot moment la seva ubicació amb una App de mòbil, i en aconseguir els reptes havien de penjar una foto a instagram. L'activitat ha transcendit al Telenotícies de TV3 i precisament, del 5' al 19' es veu el nostre grup: NOTÍCIA TV3
Proves de 4t
per super super - dijous, 16 febrer 2017, 10:44

Proves 4t ESOEls dies 14 i 15 de febrer hem fet les proves de les Competències a 4t d'ESO. Aquestes proves es fan simultàniament a tots els instituts de Catalunya i són l'indicador de si l'alumne està adquirint  les competències bàsiques que cal assolir en acabar l'ESO, però a més són un termòmetre del ...

Mostra la resta d'aquest tema
(106 paraules)
Quinzena d'Elvis Presley
per super super - diumenge, 5 febrer 2017, 22:06

Elvis PresleyDel 6 al 17 de febrer serà la quinzena d'Elvis Presley a la megafonia de l'institut, ja que a les hores d'entrada i de sortida ens acompanyarà la música del "Rei del Rock", un clàssic de la música moderna. Els alumnes de 2n d'ESO l'han treballat a classe de música, i aquí podeu veure algunes de les presentacions que han elaborat: Presentació1 - Presentació2 - Presentació3

Clúster de Muntanya
per super super - dissabte, 28 gener 2017, 09:36

ClusterEl passat dijous 26 l'Institut de Puig-reig va acollir l'Assemblea del Clúster de Muntanya, una associació d'empreses de productes d'alimentació típics de muntanya. Els membres assistents van visitar les nostres instal·lacions i en acabar van fer un sopar a peu dret elaborat pels de Cicle Formatiu. L'Institut de Puig-reig i l'Ajuntament començaran a formar part a partir d'ara d'aquest Clúster i es potenciarà la col·laboració mútua entre aquest i el Cicle Formatiu del nostre centre. MÉS INFORMACIÓ I FOTOGRAFIES.

Festival Nadalenc 2016
per super super - dilluns, 26 desembre 2016, 22:20

Aquí teniu l'enllaç per poder veure els vídeos del Festival Nadalenc del dia 22 de desembre.

Per entrar-hi us heu d'identificar amb el vostre compte de correu de l'institut de Puig-reig. D'aquesta manera evitem que persones alienes a l'institut puguin veure els vídeos.

ENLLAÇ

Jornada Nadalenca
per super super - dijous, 22 desembre 2016, 11:09

FestivalAvui dijous, últim dia lectiu de l'any, a l'institut estem fent el Festival Nadalenc. Fins a les 10.30 farem activitats a l'aula, després farem un pati llarg, en què l'AMPA ens ofereix un esmorzar elaborat pels alumnes del Cicle Formatiu d'Alimentària, i a continuació hi ha les actuacions de cada classe al Gimnàs de l'Institut. Recordeu que acabem una hora abans, a les 13.30.
Aquí podeu veure unes primeres imatges de la jornada: ENLLAÇ.
Lluminetes 4t ESO
per super super - dimecres, 21 desembre 2016, 15:22

Els alumnes de 4t d'ESO estan venent lluminetes en benefici del viatge de fi de curs.

Si els en compreu podreu guanyar aquesta magnífica panera.

Agraïments als establiments que hi han col·laborat!!

Recollida de joguines - Creu Roja
per super super - dilluns, 19 desembre 2016, 08:20

Cartell Recollida JoguinesCreu Roja de Berga està fent una campanya de recollida de joguines i l'Iinstitut de Puig-reig serà un punt de recollida. Fins el dijous 22 de desembre podeu portar joguines noves o usades però en bon estat a consergeria de l'Institut. La coordinadora d'aquesta recollida a l'institut és l'alumna Maria Casas i forma part del seu Treball de Recerca.

Cursos disponibles

Matemàtiques a 3r d'ESO

Optativa d'emprenedoria

Ciències de la naturalesa 3r ESO

Curs en Moodle amb materials i activitats formant un itinerari complet per treballar el currículum de matemàtiques de 4t d'ESO. El curs s'estructura en 9 temes més un desè tema d'ampliació i reforç. Cada tema és una seqüència d'activitats i recursos, enllaços a animacions i altres ajudes a Internet, amb un nucli d'activitats d'aprenentatge per imprimir. Cada tema té propostes per repassar i altres per ampliar. Algunes activitats s'han de fer amb ordinador, i altres a la llibreta, a vegades individualment i a vegades en petits grups col·laboratius. Si es disposa d'ordinadors suficients es pot fomentar l'autonomia personal, permeten a cada alumne/a seguir al seu ritme i triar, amb un cert marge, quines activitats vol fer.

Aquest curs Moodle ha sigut actualitzat i completat per la seva autora, gràcies a una llicència retribuïda concedida pel Departament d'educació de la Generalitat de Catalunya. Resolució EDU/2760/2010, de 6 d'agost, (DOGC 5702 - 27.8.2010)

Autor/a: Victòria Oliu Subiranas
Llicència ús: Creative Commons: Reconeixement – NoComercial – CompartirIgual (by-nc-sa)

Economia BAT1