Skip notícies del lloc

by super super - Wednesday, 25 March 2015, 11:24 PM

Institut de Puig-reig

PRESENTACIÓ DEL NOU CICLE FORMATIU DE GRAU MITJÀ

"ELABORACIÓ DE PRODUCTES ALIMENTARIS"

Aquest dimecres 25 de març s'ha presentat oficialment a Puig-reig. Visiteu la nostra pàgina de presentació per conèixer més informació.

David Ballonga Finalista premis UPF
by super super - Wednesday, 25 March 2015, 11:52 AM

Premis UPF

DAVID BALLONGA, FINALISTA ALS PREMIS DE LA POMPEU FABRA

El passat 20 de març es van donar els premis de la ESUP (Escola Superior Politècnica) de la UPF, als millors Treballs de Recerca de Batxillerat en enginyeria i matemàtica aplicada. S'hi presentaven 47 candidats, entre els quals, el treball del David Ballonga sobre les matemàtiques aplicades a l'art, amb el títol "De la fórmula a la forma" va quedar finalista. Si voleu, podeu visitar la pàgina del seu treball AQUÍ.

Setmana de l'aigua
by super super - Wednesday, 25 March 2015, 11:35 AM

Dia Mundial de l'Aigua

SETMANA DE L'AIGUA: Unitat interdisciplinària

El dia 22 de març és el Dia Mundial de l'aigua, que aquest any se celebra amb el lema "Aigua i desenvolupament sostenible". Amb aquest motiu, els alumnes de 2n d'ESO durant aquesta setmana fan una Unitat Interdisciplinària, i des de totes les matèries es tracta el tema de l'aigua amb activitats diverses i variades. L'activitat central serà una sortida didàctica al riu, guiats pels monitors de Camadoca, dins el Projecte rius.

Excursions a BCN
by super super - Monday, 23 March 2015, 9:45 AM

Saló de l'Ensenyament

SORTIDES A BARCELONA

Divendres 20 de març vam tenir dues excursions a Barcelona. Els alumnes de 2n de batxillerat van visitar el Saló de l'Ensenyament a la Fira de Montjuïc, on van poder informar-se dels estudis universitaris i Cicles Formatius de Grau Superior, i rebre orientació personalitzada, tot i que hi havia moltes cues. D'altra banda, els alumnes de 2n d'ESO van visitar el Museu d'Història de la Ciutat i van fer un recorregut per la Barcelona medieval, acompanyats per les professores de C. Socials. FOTOS.

Treballs de Recerca a la Bilbioteca
by super super - Monday, 16 March 2015, 10:10 AM

TR Biblio 2015

ALUMNES DE BATXILLERAT PRESENTEN EL TREBALL DE RECERCA A LA BIBLIOTECA

Com cada any alguns dels millors treballs de recerca que s'han presentat aquest curs s'exposen a la Biblioteca Guillem de Berguedà de Puig-reig per tal que els pugui llegir tot el poble. S'acostumen a triar els bons ...

Read the rest of this topic
(119 words)

Vinya
by super super - Tuesday, 10 March 2015, 2:25 PM

Tractor vinya

LA VINYA DE L'INSTITUT

Gràcies als alumnes de l'optativa d'Hort i Jardineria l'institut tindrà aviat una vinya. De moment a l'enllaç següent us presentem les tasques de preparació abans de plantar els ceps.  ENLLAÇ

Preinscripcions 2015-16
by super super - Monday, 9 March 2015, 10:12 PM

InsPuig-reig.jpg

PREINSCRIPCIONS

Del dia 10 fins al 17 de març resta oberta la preinscripció per a cursar ESO a l'Institut de Puig-reig.

Podeu passar per les oficines del nostre centre en horari d'atenció al públic. (+ info)

Conductàlia
by super super - Monday, 9 March 2015, 7:44 PM

conductalia

CONDUCTALIA

El divendres 5 de març els alumnes de 4t d'ESO van assistir a una jornada organitzada pel Montepio de Conductors orientada a conscienciar els joves sobre la conducció responsable. Uns 450 alumnes de tots els instituts de la comarca van assistir a un simulacre d'accident i una xerrada al Teatre Municipal amb diversos membres dels Cossos de Seguretat i personal sanitari, els quals a través de vídeos i projeccions els van informar sobre els riscos i el que han de fer en cas de ser testimonis d'un accident. Aquí podeu veure'n un VIDEO i altres IMATGES.

Skip available courses

Available courses

Matemàtiques a 3r d'ESO

Optativa d'emprenedoria

Ciències de la naturalesa 3r ESO

Curs en Moodle amb materials i activitats formant un itinerari complet per treballar el currículum de matemàtiques de 4t d'ESO. El curs s'estructura en 9 temes més un desè tema d'ampliació i reforç. Cada tema és una seqüència d'activitats i recursos, enllaços a animacions i altres ajudes a Internet, amb un nucli d'activitats d'aprenentatge per imprimir. Cada tema té propostes per repassar i altres per ampliar. Algunes activitats s'han de fer amb ordinador, i altres a la llibreta, a vegades individualment i a vegades en petits grups col·laboratius. Si es disposa d'ordinadors suficients es pot fomentar l'autonomia personal, permeten a cada alumne/a seguir al seu ritme i triar, amb un cert marge, quines activitats vol fer.

Aquest curs Moodle ha sigut actualitzat i completat per la seva autora, gràcies a una llicència retribuïda concedida pel Departament d'educació de la Generalitat de Catalunya. Resolució EDU/2760/2010, de 6 d'agost, (DOGC 5702 - 27.8.2010)

Autor/a: Victòria Oliu Subiranas
Llicència ús: Creative Commons: Reconeixement – NoComercial – CompartirIgual (by-nc-sa)

Economia BAT1