Skip notícies del lloc

by super super - Friday, 22 May 2015, 12:06 PM

Electromagnetisme

TALLER D'ELECTROMAGNETISME

Roc Carulla, professor ben conegut nostre ja que havia estat a l'institut de Puig-reig, i que és enginyer pagès,  ha vingut a fer un taller d'electromagnetisme als alumnes de Física de batxillerat.

Treball Recerca Berguedà
by super super - Thursday, 21 May 2015, 9:00 PM

TR Berga 2015

PRESENTACIÓ DEL LLIBRE DE TREBALLS DE RECERCA DEL BERGUEDÀ

Amb una interessantíssima conferència de Vicent Partal (periodista i director del diari digital Vilaweb) sobre el coneixement a l'era del Facebook, s'ha presentat a Berga la 13a edició del llibre Treballs de Recerca de Batxillerat del Berguedà, on es publiquen els resums de 6 dels millors treballs dels nostres alumnes del curs 2014-2015. FOTOS

Ens visiten els de 6è de primària
by super super - Monday, 18 May 2015, 1:54 PM

Visita 6e

TROBADA AMB ELS ALUMNES DE 6è de PRIMÀRIA

Aquest divendres 15 de maig ens han visitat els alumnes de 6è de primària de les escoles de Puig-reig i Casserres, i han fet una jornada de convivència amb els alumnes de 1r. Els de 6è han pogut visitar l'institut per dins i conèixer el centre on estudiaran el curs que ve. A més, els de 1r els han preparat una sèrie d'activitats o tallers. Així esperem que al setembre, quan comencin ESO, no els vingui tant de nou i s'hi sentin de seguida com a casa. FOTOS.

Premis Enric Gibert
by super super - Friday, 15 May 2015, 12:39 PM

Premis Enric Gibert

CLARA VILÀ I ALBA CRUANYES, GUANYADORA I FINALISTA DELS PREMIS ENRIC GIBERT

El passat dijous 7 de maig es van lliurar els Premis Enric Gibert per a Treballs de Recerca d'alumnes de 2n de batxillerat del Berguedà, que cada any convoca el Casal d'Europa del Berguedà. La Clara Vilà es va endur ...

Read the rest of this topic
(98 words)

Manifest a favor del català
by super super - Friday, 15 May 2015, 9:51 AM

Manifest a favor del català

Atletisme 1r ESO
by super super - Thursday, 14 May 2015, 2:23 PM

Atletisme

SETMANA DE L'ATLETISME A 1r d'ESO

Amb el bon temps, també ha arribat l'atletisme a 1r d'ESO. Dilluns 4 de maig han fet les competicions de cursa, cursa de relleus, salt i llançament de pes, a l'Institut, per seleccionar els millor classificats. I dimecres 6 s'ha fet la competició entre instituts de la comarca a les instal·lacions d'atletisme del Congost, a Manresa. FOTOS A PUIG-REIG   --  FOTOS AL CONGOST DE MANRESA - PODIS I CLASSIFICACIÓ

Teatre a l'Ametlla de Merola
by super super - Tuesday, 5 May 2015, 7:30 PM

El%20delegat%201.jpg

TEATRE A L'AMETLLA DE MEROLA

Aquest divendres 8, els alumnes de 1r, 2n i 3r d'ESO anirem al Teatre de l'Ametlla de Merola per veure una obra feta per un grup de la nostra edat. "El Delegat" tracta el tema del "bullying" i dels problemes que es viuen als instituts. Hi actuen dos alumnes nostres de 3r (Júlia Medina i Jordi Puig) i alumnes de 3r i 4t de Navàs.
L'obra ja es va estrenar el 25 d'abril, i va tenir tan bona acollida que es va demanar de repetir per als instituts de Navàs i Puig-reig

Premis Liven-Zanuy
by super super - Tuesday, 28 April 2015, 9:59 AM

Zanuy2015

PREMIS LIVEN - ZANUY 2015

El certamen literari ZANUY del Berguedà ha premiat els treballs dels nostres alumnes:

Laura Escudé (1r BAT A) 2n premi de narració amb "Records d'un hivern gelat".

Josep Vilardell (2n BAT B) 3r premi de narració amb "Rellegint".

Mireia Picas (2n BAT B) 2n premi de poesia amb "Tot el que tu vulguis".

Skip available courses

Available courses

Matemàtiques a 3r d'ESO

Optativa d'emprenedoria

Ciències de la naturalesa 3r ESO

Curs en Moodle amb materials i activitats formant un itinerari complet per treballar el currículum de matemàtiques de 4t d'ESO. El curs s'estructura en 9 temes més un desè tema d'ampliació i reforç. Cada tema és una seqüència d'activitats i recursos, enllaços a animacions i altres ajudes a Internet, amb un nucli d'activitats d'aprenentatge per imprimir. Cada tema té propostes per repassar i altres per ampliar. Algunes activitats s'han de fer amb ordinador, i altres a la llibreta, a vegades individualment i a vegades en petits grups col·laboratius. Si es disposa d'ordinadors suficients es pot fomentar l'autonomia personal, permeten a cada alumne/a seguir al seu ritme i triar, amb un cert marge, quines activitats vol fer.

Aquest curs Moodle ha sigut actualitzat i completat per la seva autora, gràcies a una llicència retribuïda concedida pel Departament d'educació de la Generalitat de Catalunya. Resolució EDU/2760/2010, de 6 d'agost, (DOGC 5702 - 27.8.2010)

Autor/a: Victòria Oliu Subiranas
Llicència ús: Creative Commons: Reconeixement – NoComercial – CompartirIgual (by-nc-sa)

Economia BAT1