Skip notícies del lloc

Informacions estiu 2015
by super super - Wednesday, 1 July 2015, 4:36 AM

INFORMACIONS

FEINES D'ESTIU: Us podeu descarregar les activitats AQUÍ.

INFORMACIONS: Consulteu la informació sobre: LLIBRES CURS 2015-16CALENDARI i INICI DE CURS, REUNIONS, HORARI 15-16.

Sortida de 2n ESO a Cardona
by super super - Monday, 22 June 2015, 10:01 AM

TS Cardona 2015

SORTIDA DE TREBALL DE SÍNTESI A CARDONA de 2n d'ESO

Els alumnes de 2n ESO van visitar Cardona el divendres 12 de juny, com a activitat del Treball de Síntesi que gira al voltant de l'Edat Mitjana. Van haver de fer un dossier i van conèixer la Col·legiata de Sant Vicenç i el famós Castell. Aquí en podeu veure algunes FOTOS

Jornada Medi Ambient
by super super - Thursday, 18 June 2015, 1:14 PM

Caminada

JORNADA DEL MEDI AMBIENT

El penúltim dia del curs per als alumnes ha estat la Jornada del Medi Ambient. De bon matí hem fet una caminada de 7,5 km per estar en contacte amb la natura que ens envolta, passant per la vora del riu fins a cal Marçal, on hem esmorzat, i tornant pel Serrat de l'Oca fins al Turó de la Senyera. Després de pati hem vist una pel·lícula relacionada amb el respecte amb el medi ambient. FOTOS.

Cançó Optimistes Estiu
by super super - Thursday, 18 June 2015, 11:49 AM

vs150617-001%20petita.jpg

CANÇÓ D'ESTIU DELS OPTIMISTES

Festa grossa aquest estiu, la cançó del programa Els Optimistes de Catalunya Ràdio ja té videoclip. I com que els alumnes de 3r d'ESO tenen tan bon record del seu pas pel programa i moltes ganes de ballar, hi han tornat a participar. Aquí veureu el VIDEOCLIP DE CATALUNYA RÀDIO. I si voleu veure el muntatge que hem fet nosaltres sols, el veureu AQUÍ.

TS 3r Cadaqués
by super super - Tuesday, 16 June 2015, 6:52 PM

kaiak.jpg

TREBALL DE SÍNTESI DE 3r ESO A CADAQUÉS

AQUÍ FOTOS  Els alumnes de 3r d'ESO, després de dos dies de treball a l'aula, han fet una sortida a l'Empordà per completar les activitats programades del Treball de Síntesi. Han visitat el Museu Dalí a Figueres i fan activitats a l'aire lliure, com caiac i caminades pels camins de ronda. S'estan al càmping a Cadaqués. De moment els està fent un temps esplèndid (a diferència de Puig-reig).

Viatge de 4t d'ESO
by super super - Tuesday, 16 June 2015, 1:48 PM

IMG-20150610%20petita.jpg

FOTOS DEL VIATGE DE 4t d'ESO AL PAÍS BASC

Ara que els alumnes de 4t ja han tornat i tot ha anat bé, excepte el temps, que no ha acompanyat, és el moment de mirar les nombroses fotos que ens han portat. Podeu veure-les aquí: ENLLAÇ

1r ESO als Rasos
by super super - Friday, 12 June 2015, 9:39 AM

Als Rasos

TREBALL DE SÍNTESI ALS RASOS DE PEGUERA

Els alumnes de 1r d'ESO han passat la nit al Refugi dels Rasos de Peguera, on han pujat a peu passant per Queralt, el Pi de les Tres Branques, els Porxos... FOTOS. Ens feia patir bastant el temps, però no s'han mullat. Van arribar a 1/4 de 6 de la tarda al Refugi. Allà han fet les activitats programades per al Treball de Síntesi, i també s'ho han passat molt bé. Al matí els ha fet un temps esplèndid, i abans que torni a ploure a la tarda baixaran

Viatge 4 ESO continua
by super super - Thursday, 11 June 2015, 8:45 AM

Guggenheim 2015

CONTINUA EL VIATGE DE 4t d'ESO AL PAÍS BASC

El viatge de final de curs de 4t continua segons el que estava previst i les informacions que ens arriben són bones. S'ho estan passant molt bé i continuen enviant més fotos. Les podeu veure AQUÍ.

Skip available courses

Available courses

Matemàtiques a 3r d'ESO

Optativa d'emprenedoria

Ciències de la naturalesa 3r ESO

Curs en Moodle amb materials i activitats formant un itinerari complet per treballar el currículum de matemàtiques de 4t d'ESO. El curs s'estructura en 9 temes més un desè tema d'ampliació i reforç. Cada tema és una seqüència d'activitats i recursos, enllaços a animacions i altres ajudes a Internet, amb un nucli d'activitats d'aprenentatge per imprimir. Cada tema té propostes per repassar i altres per ampliar. Algunes activitats s'han de fer amb ordinador, i altres a la llibreta, a vegades individualment i a vegades en petits grups col·laboratius. Si es disposa d'ordinadors suficients es pot fomentar l'autonomia personal, permeten a cada alumne/a seguir al seu ritme i triar, amb un cert marge, quines activitats vol fer.

Aquest curs Moodle ha sigut actualitzat i completat per la seva autora, gràcies a una llicència retribuïda concedida pel Departament d'educació de la Generalitat de Catalunya. Resolució EDU/2760/2010, de 6 d'agost, (DOGC 5702 - 27.8.2010)

Autor/a: Victòria Oliu Subiranas
Llicència ús: Creative Commons: Reconeixement – NoComercial – CompartirIgual (by-nc-sa)

Economia BAT1