POEFA

El Departament d’Educació ha seleccionat l’INS Priorat perquè participi en el Projecte amb oportunitats d’èxit educatiu a favor de l’alumnat (POEFA).

Aquest projecte té per objecte la selecció de centres de titularitat pública del Departament d’Educació que presentin un projecte escolar amb actuacions innovadores de suport i reforç per reduir i prevenir l’abandonament escolar prematur i fomentar la igualtat d’accés a una educació de qualitat en les etapes de primària, secundària obligatòria i batxillerat. En el nostre cas el projecte seleccionat és ‘Comencem!’ a 1r d’ESO.

Les actuacions previstes dins del POEFA en el Projecte Comencem! adreçades als alumnes del 1r d’ESO per aquest curs 2020-21 són:

1r Trimestre: Activitat per motivar l’alumnat dins del Projecte ”Fem màgia!” a càrrec de la Màgia Melanie que va realitzar un espectacle de màgia per iniciar el projecte al centre.

2n Trimestre: Activitat dirigida per l’expert Marc Boada per tal d’aprofundir en el coneixement dels metalls, contingut que es treballa des de l’àmbit de ciències.

3r Trimestre: Activitat dirigida a treballar el sentiment de pertinença al centre pintant un mural a partir de propostes del propis alumnes per fer-se seu el pati.