XXIII Trobada de Corals del Camp de Tarragona

El dijous 18 de maig, els alumnes de 3r i els de l’optativa de música de 4tESO van assistir i participar a la XXIII Trobada de Corals del Camp deTarragona que es va celebrar a l’Auditori Josep Carreras de Vilaseca. Mésd’una cinquantena d’alumnes del centre van cantar diverses cançons,acompanyats de l’Orquestra Simfònica del Conservatori de Música de lalocalitat. També van gaudir de la Simfonia de les joguines de Leopold Mozart interpretada per la mateixa orquestra.

Un total de gairebé 554alumnes, representants de tretze centres del Camp de Tarragona vancantar amb el llenguatge internacional, cançons tan conegudes com AlPaís blanc, Terra d’acollida, Jo sóc com tu, Heal the world, Els Segadors i elCant de la trobada. Totes elles amb clars missatges de solidaritat, llibertati germanor entre les persones, les diferents cultures i el món en general.