Sortida al Club Nàutic de Cambrils

El dilluns 8 de maig, els alumnes de 2n d’ESO vam fer una sortida al Club Nàutic de Cambrils per conèixer més de prop algunes activitats nàutiques com van ser:

– Navegar en una embarcació de vela (que és una activitat inclosa dins el curriculum d’Educació Física de 2n) on els alumnes vam poder fer dirigir la nau portant el timó i les escotes.
– Desplaçar-se en una taula amb una pala, on s’havia de mantenir l’equilibri i on van fer diversos jocs (va ser la activitat que més ens va agradar).
– Vogar (remar) amb un llagut tradicional on ens va costar una mica coordinar l’acció dels diferents “remers”.

Va ser una sortida molt intensa, no vam tenir gaire temps per descansar. Ens va fer molt bon temps i això també ens va ajudar a que ens ho passéssim d’alló més bé.