Som escola verda!

El dimarts dia 5 de desembre els delegats verds dels tres cursos de 1r ESO van repartir entre els seus companys un “bock&roll”.

Sóm Escola Verda i una de les actuacions que fem des de fa dos anys és repartir als alumnes de 1r ESO un bock&roll per intentar reduir l´ús del paper d´alumini a l´institut i no embrutar el pati .

La comissió verda, formada per professors i alumnes, vol donar les gràcies a l´AMPA per la seua col.laboració en la compra dels bock&rolls i també volem demanar la col.laboració de tots els pares i mares per fer servir el bock&roll tots els dies.