Paella popular de 4t d’ESO

El passat dilluns 4 de juny, els alumnes de 4t d’ESO de l’INS Priorat van celebrar l’última tarda d’institut amb una paella popular. La idea va ser promoguda pels tutors de 4t (Joan Gelonch i Carmen Cantos) els quals es van prendre les molèsties d’organitzar l’esdeveniment i fer que els alumnes poguessin gaudir de l’última tarda d’institut i recordar-la com una de les millors del curs.

Els dos grups de 4t es van encarregar de fer dues paelles. 4t ESO A en va fer una de carn amb verdures, i 4t ESO B una de peix.

El clima era favorable i el vent sols va molestar als primers moments, quan s’havia d’encendre el foc.
Els alumnes dels dos grups, juntament amb els seus tutors, van preparar un recinte per ells a fora el pati on, moments més tard, la taula lluïa amb el pica-pica ben presentat, música ressonant per totes parts i es respirava el bon ambient creat per tots.

No tot va ser de color rosa per preparar el plat principal, ja que els estris que tenien no era de cuines de luxe, i les primeres impressions sobre el que sortiria no eren per tirar coets, però, tot i això, el resultat va acabant sent de 10!

El bon ambient va acabar atraient a professors curiosos que al final fins i tot van tastar les paelles i van sortir satisfets amb el resultat.

Per acompanyar el plat estrella es van elaborar amanides i els alumnes es van ocupar que no faltessin les begudes. Les postres van ser ofertes i elaborades per la Carmen, cosa que va agradar molt als presents.