Sortida pels alumnes de Llatí

Dimecres 19 d’abril els alumnes de Llatí de 4t ESO i Batxillerat van fer una sortida a Tarragona. A l’antiguitat, els ciutadans romans de Tàrraco solien gaudir d’espectacles com les curses de carros, el teatre, lluites de gladiadors… Així, seguint el seu exemple, els nostres alumnes van assistir a la representació de dues obres de teatre en el marc del Festival de Teatre Grecollatí que es celebra cada any.Al matí, visitàrem l’amfiteatre -edifici que albergava les famoses lluites de gladiadors, entre altres- i vam recórrer la part alta de la ciutat (el circ, el fòrum provincial…) fins arribar al Camp de Mart, on vam veure la representació de Medea, d’Eurípides. A la tarda, per finalitzar, vam veure una comèdia de Plaute -Càsina-, molt divertida, segons ens van explicar els alumnes. Així doncs els alumnes van poder visitar alguns indrets de l’antiga Tàrraco i, a més, gaudir de dues obres clàssiques.