Lectura en Veu Alta

El dijous 6 d’abril, els alumnes representants del nostre institut van participar en els Quarts de Final del concurs de Lectura en Veu Alta. L’acte va tenir lloc a la Sala d’actes del Centre de Lectura de Reus. En la categoria de Corsaris, la nostra representant va ser Aroa  Jornet i en la categoria de Tropa de Corsaris, l’equip magníficament coordinat era integrat per Carlota Juanpere, Alba Burgueño i Magí Margalef.

Tots ells van rebre un diploma i un parell de llibres que contribuiran a mantenir el record d’aquesta experiència.

El fet d’escoltar alumnes que llegeixen amb tanta fluïdesa, entonació, bon ritme i bona veu va ser  molt gratificant.

Som, doncs, un dels més de 900 centres de Catalunya que participa en el certamen que, segons els organitzadors, gaudeix de molt bona salut.