Esquiada de 4t d’ESO

Els dies 10,11 i 12 de gener els alumnes de 4t vam anar a esquiar a La Molina. Ens vam separar segons el nivell de cadascú, en quatre grups, amb els professors de l’institut, i en cinc grups amb els monitors de l’escola d’esquí. A mesura que anàvem esquiant ens pujaven de grup segons el progrés de cadascú. Amb els monitors apreníem més tècnica, i amb els professors la milloràvem. A les pistes, quan més llargues, més gent queia i més divertit era. desprès de dinar teníem temps lliure, per esquiar amb els amics. Pel poc temps que vam estar a l’hotel, estava més que bé, en general a tots ens va agradar, i el menjar estava prou bé. Per la tarda teníem temps per anar a fer un tomb per Puigcerdà, i conèixer e poble, i a la nit també podíem sortir fins a un horari limitat. La gran majoria no havia esquiat mai i en general tots repetirem, ens va agradar molt l’experiència, van ser tres dies diferents a la neu amb gent de la classe, però aprenent i passant-nos-ho molt bé!