Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones

El passat divendres els delegats i delegades d’ESO i BAT, els alumnes del cicle de TAPD i representants del projecte Scholas Ciudadania, varen participar en un acte per celebrar el dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones, organitzat per el SIAD del Consell Comarcal del Priorat.

La presentació va comptar amb la presencia del President del Consell Comarcal,Sr. Jordi Sabaté, la delegada territorial de l’Institut Català de la Dona, Sra. Lídia Bargas i de la Directora de l’Institut Sra. Magda Blasco.

Es van llegir diferents escrits realitzats per els alumnes i el manifesta unitari. La professora Rosa Poy va interpretar el monòleg de Darío Fo i varem gaudir de les cançons de la cantautora Montserrat Castellà.