iFest 2016

img_20161220_181716L’última setmana de desembre els alumnes de 1r de Batxillerat i de Cicles Formatius van participar a l’iFest, un esdeveniment únic per trobar-se amb els creadors de la tecnologia, la ciència i la innovació que estan canviant el nostre món. Van poder apropar-se a les ultimes tendències en ciència i tecnologia de la mà dels seus protagonistes, veure exposició de projectes, empreses i emprenedors i participar en un taller d’innovació disruptiva.

En aquest marc, els alumnes Jospeh Kirby i Lidia Just van guanyar una dinàmica d’emprenedoria amb la seva proposta de cura de mascotes per a la tercera edat. Ara hauran de proposar noves idees a Londres i Madrid, respectivament. Moltes felicitats!

Més fotos de l’iFest aquí.

1 comentari

1. Montse Sanchez

Heu demostrat que els joves tenen talent, ganes i molta empenta! Des del Catalunya Emprèn, organitzadors de l’iFest @emprencat us felicitem i us encoratgem a continuar per aquest camí i encoratjar a la resta dels vostres companys i companyes!!!

Molts èxits a la vida i molta felicitat i no us canseu mai d’aprendre i de fer!!!