Jornada lúdica de Nadal i Marató 2016

marato-i-nadal-2016-cartell

Col·laboració amb el disc de la Marató 2016

El disc de la marató d’aquest any, té representació de l’INS Priorat.

Les professores Anna Ridaura i Rosa Asens, juntament amb el músic Lluís Capdevila, membres de la Coral de Professors de Música de Catalunya, han participat en la gravació de la cançó “Sense tu” que forma part del repertori del disc de la Marató de tv3 del 2016. Mostrant així la solidaritat musical del centre.

Colònies d’anglès a Mas Badó

On October 17th and 18th, 2nd ESO students went to an English camp in Sant Quirze Safaja (Barcelona) to learn English and to have a lot of fun. These are some activities we did!

Aprenem junts

Avui ha tingut lloc la primera trobada del projecte “Aprenem junts”. Els nois i noies del Taller del Priorat, han visitat l’aula de 2n de TAPD, a la classe de “Suport Psicosocial” i han fet tots junts una manualitat de tardor. L’experiència ha estat molt enriquidora, les alumnes han posat en  pràctica les tècniques d’aprenentatge i els nois i noies del Taller, han passat una bona estona fent una corona de fulles de tardor que s’han emportat per posar al Taller. Moltes gràcies i fins el novembre.

El florido Pensil

Els alumnes de l’optativa de música de 4t d’ESO, han realitzat aquest muntatge teatral al Teatre l’Artesana, l’han enregistrat i aquí ja el podeu veure! Pel juliol hi ha programades algunes funcions en alguns dels pobles del Priorat.

Aquesta obra recrea el dia a dia d’un grup de nenes en una classe de la postguerra. Una comèdia entranyable i divertida sobre l’educació nacionalcatòlica, que ara entra per la porta de les nenes!