Recollida de dades

Recollida de dades de pares i mares per a consultar informació a través de l’iEduca. Completeu el següent formulari.

Colònies d’anglès a Mas Badó

On October 17th and 18th, 2nd ESO students went to an English camp in Sant Quirze Safaja (Barcelona) to learn English and to have a lot of fun. These are some activities we did!

Aprenem junts

Avui ha tingut lloc la primera trobada del projecte “Aprenem junts”. Els nois i noies del Taller del Priorat, han visitat l’aula de 2n de TAPD, a la classe de “Suport Psicosocial” i han fet tots junts una manualitat de tardor. L’experiència ha estat molt enriquidora, les alumnes han posat en  pràctica les tècniques d’aprenentatge i els nois i noies del Taller, han passat una bona estona fent una corona de fulles de tardor que s’han emportat per posar al Taller. Moltes gràcies i fins el novembre.

El florido Pensil

Els alumnes de l’optativa de música de 4t d’ESO, han realitzat aquest muntatge teatral al Teatre l’Artesana, l’han enregistrat i aquí ja el podeu veure! Pel juliol hi ha programades algunes funcions en alguns dels pobles del Priorat.

Aquesta obra recrea el dia a dia d’un grup de nenes en una classe de la postguerra. Una comèdia entranyable i divertida sobre l’educació nacionalcatòlica, que ara entra per la porta de les nenes!

Concurs ‘Aquí en parlem’

El passat divendres 10 de juny, deu estudiants de 3r d’ESO juntament amb la Directora i la professora de Biologia i Geologia van anar a Barcelona al Cosmocaixa a recollir un premi del Concurs Píndoles de Prevenció del projecte Aquí en Parlem…… Llegeix més»