Reunió de pares

La reunió per a pares i mares d’alumnes de 3r d’ESO tindrà lloc el dia 19 d’octubre a les 19 hores.

Oferta acadèmica 2016-2017

El florido Pensil

Els alumnes de l’optativa de música de 4t d’ESO, han realitzat aquest muntatge teatral al Teatre l’Artesana, l’han enregistrat i aquí ja el podeu veure! Pel juliol hi ha programades algunes funcions en alguns dels pobles del Priorat.

Aquesta obra recrea el dia a dia d’un grup de nenes en una classe de la postguerra. Una comèdia entranyable i divertida sobre l’educació nacionalcatòlica, que ara entra per la porta de les nenes!

Concurs ‘Aquí en parlem’

El passat divendres 10 de juny, deu estudiants de 3r d’ESO juntament amb la Directora i la professora de Biologia i Geologia van anar a Barcelona al Cosmocaixa a recollir un premi del Concurs Píndoles de Prevenció del projecte Aquí en Parlem…… Llegeix més»