EQUIP DIRECTIU

SECRETARI Eduardo Orduña Aznar

CLAUSTRE

Llengua Catalana Rosa Noray, Montserrat Pallàs, Laura Aubets
Llengua Castellana i Clàssiques Clara Feria, Concha Maestro, Edu Orduña, Olga Compte
Llengua Estrangera Jordi Massana, Maria Ferrer, Èlia Erta, Laura Martínez/Íngrid Pérez
Matemàtiques Mario Mestre, Gemma Aler, Dolors Pifarré,Víctor Bernadó, Neus Burgués
Tecnologia Eduard Tudel, Pere Febré,
Ciències Naturals  Dolors Farré, Ester Parache, Katerina Badia, Irene Campderrich
Ciències Socials, Filosofia i Religió Josep Monforte, Ángeles Salcedo, Regina Pallàs, Dolors Nicolau
Expressió Ariadna Garcia, Édison Montava
Orientació educativa Pilar Rodríguez,  Alfred Peña, Maria Rueda
Educació física i Neu Enric Farrero, Josep Castanera, Carles Hidalgo, Eduard Pavón, J. Luis Cotonat
Forestals i Medi Natural Javier Piqué, Sònia Martí, Esperança Florit, Antonieta Comet, Marc Ricart,  Javier Fresneda, Núria Nieto, Eva Jordà, Jordi Sòria,  Geraldine Granier, Laura Mauri

COORDINADORS I COMISSIONS

Coordinadors/es:

ACTIVITATS I SERVEIS ESCOLARS Jordi Sòria
FORMACIÓ PROFESSIONAL Esperança Florit
MANTENIMENT Eduard Tudel/Xavier Fresneda
RISCOS LABORALS Antonieta Comet
BIBLIOTECA Rosa Noray
EXPEDIENTS DISCIPLINARIS Rosa Noray
COORDINADOR INFORMÀTICA Pere Febré
PÀGINA WEB Èlia Erta

Comissions:

Atenció a la diversitat
Dolors Farré (Coordinadora pedagògica), Alfred Peña(Orientació educativa), Pilar Rodríguez (USEE), Rosa Noray (Dep. Català), Clara Feria (Dep. Castellà), Mario Mestre (Dep. Matemàtiques), MªJesús Safont (EAP)
Salut i escola
Sònia Notario i Anna Moragues (Associació Antisida de Lleida), Xavi Guerrero i Raül Serrano (Mossos d’Esquadra), Mª Mar Mata (CAP), Alba Pedrós (EAP), Mar Moliné (Serveis Socials), Berta Terrés  (Àrea de joventut dels Serveis Socials), Alfred Peña i Pilar Rodríguez (Institut El Pont de Suert)
Valoració, avaluació i seguiment de casos de risc (comissió social)

Fixes:  Mar Moliné (Serveis socials), Roser (Assistent Social del CAP), Alba Pedrós (Serveis Educatius de zona)

Segons les necessitats: Pilar Rodríguez (INS El PONT de Suert), directores de les Escoles de primària de la zona, Reme Cazorla (Llar d’Infants), Vanesa Famat , Susana Nevado (CSMIJ), Marta Sala (Centre Obert), Núria Ruiz , Meritxell Torres (EAIA).

Segons les necessitats
Alba Escolar (Institut El Pont de Suert), directors/es de les escoles de primària de la zona, Reme Cazorla (Llar d’infants), Vanesa Famat, Susana Nevado (CSMIJ), Marta Sala (Centre Obert), Núria Ruiz i Meritxell Torres (EAIA).
Jordi Sòria, Ariadna García

CAPS DE DEPARTAMENT

Llengua Catalana Rosa Noray
Llengua Castellana Clara Feria
Llengua Estrangera Maria Ferrer
Matemàtiques Mario Mestre
Tecnologia Edu Tudel
Ciències Naturals Ester Parache
Ciències Socials Josep Monforte
Expressió Édison Montava
Orientació educativa Pilar Rodríguez
Educació física i Neu Josep Castanera
Forestals Sònia Martí
Medi Ambient Marc Ricart

PAS (Personal d’Administració i Serveis)

• Imma Jordana
  • Juan Carlos Montero
  • Eva Serra

AMPA

Benvinguts a la secció de l’Associació de mares i pares d’alumnes de l’Institut del Pont de Suert

Representants i càrrecs de la Junta

CÀRREC NOM CORREU ELECTRÒNIC o TELÈFON DE CONTACTE
Presidenta i representant de 2n d’ESO Araceli Alonso aracelialonso@hotmail.com
Vocal i representant de 2n de batxillerat Marta Ramón cabanasses@hotmail.com
Vocal i representant de 1r d’ESO. Smaía Sanchís 651 763 431
Sercretària i representant de 3r d’ESO. Ana López analopezta@gmail.com
Vocal i representant de 4t d’ESO. Representant al Consell escolar . Mª José Monge marijosemonge@hotmail.com
Tresorera i representant de 1r de batxillerat. Rocío Delgado chiopallerol@gmail.com

Activitats de l’AMPA

• Donar suport i assistència als socis pares i mares d’alumnes
  • Promoure la participació de pares i mares en la gestió del centre
  • Representar l’AMPA en el Consell Escolar
  • Organitzar activitats educatives (servei de biblioteca), esportives i lúdiques per als alumnes
  • Organitzar cursos i xerrades d’interès formatiu per a pares
  • Subvencionar activitats organitzades per l’Institut
  • Aconseguir ajuts per a l’adquisició de material

Si encara no ets membre de la nostra associació, el preu de la quota anual per família és de 20,00€.

Feu l’ingrès al compte corrent 0159 0200107706

IMPORTANT : indicar el nom i curs de l’ alumne, en cas de més d’un alumne, indicar els noms i cursos corresponents.

Data màxima : finals  DESEMBRE