Premi literari Mossèn Anton Navarro

Diumenge, 27 de novembre de 2016 es va celebrar al cinema del Pont de Suert l’entrega de premis del Concurs Anton Navarro.

Els nostres alumnes que havien estat finalistes en les seves categories corresponents van resultar guanyadors. Així en la categoria  D van obtenir el segon i tercer premi:

Irene Fresneda  (2n premi)

Berta Tudel (3r premi)

Pel que fa a la categoria F vàrem aconseguir el primer premi amb l’alumne Sandino Subirana. Des de l’Institut del Pont de Suert i des del Departament de Català volem felicitar-los i animar-los perquè continuïn escrivint.

Enllaç al text guardonat amb el 1r premi.  “Tio Antonio