Participem al Mercatec de Lleida. 3r ESO

El MERCAT DE TECNOLOGIA  és la més gran exposició de treballs tecnològics d’alumnat de secundària, i aquest any es va celebrar la catorzena edició, el 10 de maig a la Universitat de Lleida

Un grup d’alumnes de 3r d’ESO, acompanyats pels professors Eduard Tudel i Isabel Alzuria, han exposat treballs i projectes de Tecnologia realitzats a l’INS El Pont de Suert, i també han pogut gaudir de tallers, conferències i de l’intercanvi d’experiències tecnològiques amb alumnes d’altres instituts.

Vam exposar els següents treballs: Projectes electromagnètics (relé, timbre i motor elèctric), balança romana i mecanisme de rellotge, generador de Vandergraaff i braç robòtic electro-pneumàtic controlat amb raspberry pi.

mercatec2 mercatec3 mercatec4 mercatec5