Miniolimpíada 2017

La Mini és un petit Patrimoni de la Ribagorça i l’Institut El Pont de Suert, ha esdevingut un element clau per al seu manteniment.

42 anys de Mini donen per molt. Molts de nosaltres en guardem un bon record.

El Consell Esportiu de l’Alta Ribagorça n’és l’organitzador, però la seva minúscula estructura fa que hagi d’interactuar amb diferents agents per dur a terme aquest esdeveniment. L’Ajuntament, el Consell Comarcal, empreses i associacions…D’entre tots però, en destaca un soci clau, l’Institut El Pont de Suert. El alumnes del Cicle de Neu són els que planifiquen i executen La Mini però la força del Voluntariat, és imprescindible per a fer-la possible. Aquesta força sorgeix dels i les alumnes de l’institut. Nens i nenes de 1r d’ESO fins a Batxillerat.

És emocionant veure com els més petits, els que encara corrien un any abans, ara esdevenen protagonistes de l’organització. Com els més grans aporten l’element qualitatiu, serenor, criteri i implicació en l’esdeveniment. És emocionant veure com, entre tots, cada any, passem un matí, de ben segur, inoblidable per a alguns.

Felicitats insti del Pont, perquè sense aquest voluntariat, La Mini no seguiria sumant aniversaris.