Lliga esquí escolar 2018

El Consell Esportiu de l’Alta Ribagorça organitza una prova de la Lliga d’Esquí Escolar, Trofeu Diputació de Lleida el proper 17 de febrer a l’estació de Boí Taüll.

Aquesta organització la du a terme gràcies a la feina que els alumnes del Cicle de Neu de l’Institut El Pont de Suert desenvolupen com a part de la seva formació. Treballant amb la metodología de projectes, des de l’assignatura Disseny d’Espais i Esdeveniments Esportius, planifiquen i executen una cursa d’esquí que acostuma a convocar més de 200 persones.

L’esport escolar és aquell que s’adreça a tothom, independentment del seu rendiment. És un esport inclusiu que vol fer arribar a la majoria la possibilitat de gaudir d’un escenari de competició, sense la pressió d’haver d’obtenir la victòria. En aquest context és quan aquella frase que diu que “el més important és participar”, cobra sentit.

Treballem perquè tots els nens i nenes, pares i mares, que no competeixen en l’àmbit federat, vinguin a fer-ho a Boí Taüll Resort el proper 17 de febrer. El Consell i el Cicle de Neu, prepararan el millor escenari possible i treballaran per oferir la màxima qualitat a totes les persones que ens facin confiança i decideixin participar en aquesta cursa.

La pista on es desenvoluparà la prova és Vaques i la disciplina que proposem és la de l’Eslàlom Gegant.

Us esperem a tots i a totes. Volem veure gent amb diferents nivells, que comparteixin la passió per la neu. Que s’animin els nens de primària que participen de l’Esport Blanc Escolar. Els germans i germanes, amics i amigues i els pares i les mares. En aquesta competició i té cabuda tothom!!!