Festival de cloenda curs 15/16

Festival de cloenda del curs 2015-16

El dimarts 21 de juny va ser el darrer dia lectiu del curs 2015-16. Com és tradicional, vam organitzar un festival en què va participar l’alumnat i el professorat del centre. El dia va començar amb la neteja de les aules per deixar-les preparades per al curs vinent. Mitja hora més tard tothom es va traslladar a la pista del centre per veure la primera meitat del festival. Dos grups d’alumnes de tercer ens van presentar unes coreografies i dos grups d’alumnes de quart ens van oferir un espectacle d’acrosport (figures humanes acrobàtiques). En ambdós casos aquestes activitats havien estat preparades per a la matèria d’Educació Física. En acabat un grup de 8 professores ens van oferir la seva interpretació del Ball de bastons de Malpàs.

Després d’un descans en què el centre va oferir coca amb xocolata a tots els participants, va venir la segona part del festival. Tothom es va traslladar al gimnàs, on s’havia preparat l’escenari per a les diferents actuacions musicals. En primer lloc, els alumnes de primer, dirigits pel professor de música Ernest Pons, ens van cantar un parell de cançons, una de les quals era Your Song, d’Elton John, en anglès. A més, vam poder gaudir de la interpretació de la Polka d’Ours, cançó tradicional dels Pirineus, que ens van oferir la Berta, la Irene, la Jana, la Laia i la Mariona, totes elles alumnes del mateix curs.
Tot seguit, els alumnes de tercer, recolzats per un grup instrumental format per companys del mateix curs, ens van cantar Corren, del Gossos. El mateix grup es va quedar a l’escenari, amb la incorporació del cantant Adrián Garcia, de primer de batxillerat, per interpretar la cançó Antes de que cuente a diez de Fito y los Fitipaldis. Va ser un dels moments àlgids del festival, que va aixecar el públic de les cadires.
Per acabar les actuacions musicals, un grup format per professorat del centre va interpretar el clàssic de jazz Mercy, Mercy, Mercy. La seva actuació va comptar amb la inestimable col·laboració del Ferran Montagut, professor de l’escola municipal de música del Pont de Suert, i de l’alumne americà Nathan Cozzens, un dels participants en l’intercanvi amb Rutland High School, que van oferir-nos un gran duel de solos de saxofons. Finalment el festival va acabar amb la presentació del flashmob que l’alumnat i professorat del centre havia gravat la setmana anterior.

El dia va acabar amb el lliurament de les qualificacions de juny. Esperem que tothom tingui un bon estiu i que ens retrobem el proper setembre per començar el nou curs 2016-17 amb forces renovades.

Bones vacances a tothom!