Xerrada sobre literatura. Editorial Burlington

El dimarts 18 d’octubre el professorat d’anglès del Departament de Llengües estrangeres va organitzar una xerrada de caire cultural per a l’alumnat de 4t d’ESO i de 2n de Batxillerat. Va consistir en una xerrada sobre literatura, amb suport power point, que l’editorial Burlington ens ofereix de manera gratuïta per haver començat nous llibres al batxillerat. Va ser una xerrada-presentació interactiva a càrrec de personal nadiu de l’editorial que demanava la participació de l’alumnat.

Val a dir que va ser una activitat totalment gratuïta, les despeses de la qual corren totalment a càrrec de l’editorial Burlington.

Tant el professorat d’anglès com l’alumnat participant va valorar l’activitat de manera positiva.. A més, creiem que va ser molt útil per a l’alumnat, ja que, com que era interactiva, implicava la seva participació activa i van tenir l’oportunitat d’escoltar un nadiu parlant anglès, cosa que els va obligar a esforçar-se per comprendre i expressar-se oralment.

A més a més, una part important del nostre alumnat va rebre petits regals per la seva participació!