Miniolimpíada 2017

La Mini és un petit Patrimoni de la Ribagorça i l’Institut El Pont de Suert, ha esdevingut un element clau per al seu manteniment.

42 anys de Mini donen per molt. Molts de nosaltres en guardem un bon record.
El Consell Esportiu de l’Alta Ribagorça n’és l’organitzador,… Llegeix més»

Miniolimpíada al Pont de Suert

El 28 d’octubre celebrem la 42ª Miniolimpíada a El Pont de Suert. Una activitat basada en l’atletisme que es va transformar fa 8 anys per fer-la més atractiva i connectar millor amb el públic més jove. Sense deixar de banda l’essència de la mateixa, es… Llegeix més»

Nou aparca-bicis al Centre

L’Institut El Pont de Suert fa un pas endavant per motivar a la comunitat educativa a fer salut i a ser més sostenibles. S’han comprat aparca bicicletes per tal que totes les persones que vulguin puguin venir a l’insti pedalant. L’hem posat a dins, en… Llegeix més»

Sortida 2n ESO Illa Fantasia

El divendres dia 16 de juny varem anar amb els alumnes de 2n d’ESO al parc aquàtic Illa Fantasia, on vam poder gaudir de les instal·lacions, del bon ambient i del bon temps.
Una sortida incomparable!

1r Concurs de Fotografia Matemàtica

L’institut El Pont de Suert ha convocat el primer concurs de fotografia matemàtica amb l’objectiu que els alumnes desenvolupin la seva creativitat i imaginació per veure i apreciar els múltiples aspectes del nostre entorn que estan relacionats amb les matemàtiques.
Tan important era capturar imatges prou… Llegeix més»

Viatge de final de curs a Bilbao. 4t ESO

Els alumnes de 4t d’ESO van realitzar el viatge de final de curs a Bilbao durant el mes de maig de 2017.

DIA 1: INSTITUT –MORGA
Activitat de PAINTBALL.
DIA 2:  MORGA-SOPELANA-BILBAO-MORGA
Activitat de PIRAIGUA. i Museu Guggenheim.
DIA 3:  MORGA- DONOSTI-MORGA
Visita de la ciutat, Catedral del Bon Pastor. Barri… Llegeix més»