Cicles natura: Jornada de portes obertes

El dia 12 d’abril a les 17 hores, obrim les nostres portes perquè puguis conèixer de primera mà l’oferta formativa i parlar amb professorat dels Cicles que impartim.

Els nostres cicles són: Grau mig CFGM Aprofitament i conservació del medi natural i CFGM de Guia en el Medi Natural i Temps de Lleure; Grau superior CFGS Gestió forestal i del medi natural i CFGS Educació i control ambiental.

A més, tens l’oportunitat de conèixer altres estudiants que t’expliquen l’experiència.

Per poder fer la visita més personalitzada i de qualitat ompliu el següent forms per a poder establir els grups d’acord amb l’etapa educativa que desitgeu.

SOSPYR

Els dies 24, 25 i 26 de gener els alumnes del cicle d’Educació Ambiental van presentar als alumnes de 1r d’ESO el Projecte SOSPYR, dins de la matèria de Science. Aquest projecte tracta de conscienciar la població sobre els riscos que pateixen diferents ecosistemes, sobretot… Llegeix més»

Sortida al gimnàs!

Avui l’alumnat de 4t d’ESO ha vivenciat una classe dirigida al gimnàs del Pont de Suert. Aquesta experiència ha servit com a síntesi del treball de desenvolupament fins ara, el qual ha consistit en el disseny i execució d’un pla d’entrenament a fi de millorar la condició física.… Llegeix més»

Sortida educativa a la Vall de Boí per enfortir el nostre coneixement cultural

Avui els i les alumnes de segon d’ESO de l’institut, acompanyants pels alumnes d’Història de l’art de 2n de Batxillerat, hem participat en una sortida educativa a la Vall de Boí com a part del Projecte d’innovació pedagògica araArt. L’excursió s’ha desenvolupat amb èxit, oferint-nos una experiència enriquidora per conèixer el patrimoni cultural del romànic.… Llegeix més»

Un futur més sostenible: aprenentatge sobre la gestió de residus amb 1r d’ESO

Durant aquesta Setmana Europea de Prevenció de Residus (18 a 23 de novembre), els alumnes de 1r d’ESO hem rebut la visita dels nostres companys del cicle superior d’Educació i Control Ambiental, que van compartir amb nosaltres la seva feina sobre la caracterització dels residus de l’institut i també com es fa la recollida selectiva. Va ser genial veure com van aplicar el seu coneixement per ajudar-nos a entendre millor els residus que generem i com podem millorar en la seva separació i reducció.… Llegeix més»

Sortida a l’Entorn d’Aprenentatge de Tremp (Isona – Basturs – Orcau)

El dia 8 de novembre, l’alumnat de 1r d’ESO va realitzar una sortida a l’Entorn d’aprenentatge de Tremp (EdA), que incloïa les visites al jaciment de La Posa, als Estanys de Basturs i finalment al jaciment d’icnites d’Orcau. Es va realitzar treball de camp de geologia, on es van estudiar estanys d’origen càrstic, icnites i fòssils diversos.… Llegeix més»

Guanyador del Concurs de la Corbata

Divendres 20 d’octubre va celebrar-se el Concurs de la Corbata al centre, on tots vam poder gaudir de dissenys de corbates molt originals. El guanyador del primer premi del concurs va ser l’alumne Jordi Alonso Mestre, de 1r ESO A. Enhorabona!

DINANTIA

Benvolgudes famílies,
el curs 2023/2024 l’Institut El Pont de Suert utilitza la plataforma Dinantia per a la comunicació entre les famílies i el centre.
Descarregueu l’App al mòbil i registreu-vos amb el número de telèfon mòbil que vau facilitar a l’Institut. Rebreu un codi… Llegeix més»

Projecte Erasmus+ al nostre Centre

Durant aquest curs i els dos cursos anteriors, l’Institut del Pont de Suert ha participat en un projecte Erasmus+, amb el títol Select (Self-Lerning Atlas of Ancient European Cultures), en el qual han participat les universitats de Gènova, Saragossa, Bordeus, Poznan (Polònia), a més d’altres… Llegeix més»

Projecte STEAM al nostre Centre

En el marc del projecte d’innovació STEAM, s’han desenvolupat una sèrie d’activitats i projectes amb la col·laboració del camp d’Aprenentatge de la Vall de Boí i d’Endesa:
– La fira de la Matèria
– La força de l’aigua : Visita a la central Hidroelèctrica del Pont de… Llegeix més»

Treballem la convivència

L’Institut El Pont de Suert forma part de la Xarxa d’Enfocament Restauratiu. L’objectiu d’aquesta xarxa és d’adquirir eines i recursos per continuar introduint mecanismes per la millora de la convivència al centre.
El dimarts 2 de maig, el Departament d’Educació va organitzar una Jornada contra l’assetjament escolar al… Llegeix més»

Portes Obertes als Cicle de Natura del nostre Centre

PORTES OBERTES ALS CICLES DE NATURA (FORESTALS I AMBIENTALS)
DIVENDRES 17 DE MARÇ A LES 16.30
Preinscripció i matrícula:
Cicles de formació professional de grau mitjà
Presentació de sol·licituds:

• Alumnat amb continuïtat d’escolarització: del 12 al 18 d’abril
  • Resta d’alumnat: del 9 al 15 de maig

Matrícula dels participants en els dos processos: del… Llegeix més»

Jornada de Final de Curs 21/22

Com tots els anys ens agrada celebrar l’últim dia d’una manera especial. Aquest any s’han organitzat unes activitats diverses per tal de gaudir d’aquesta jornada.
Després hem celebrat el festival de final de curs on hi ha hagut infinitat d’actuacions per part de l’alumnat i del… Llegeix més»

V Concurs de Fotografia Matemàtica

El nostre Centre ha convocat el V Concurs de fotografia matemàtica amb l’objectiu que l’alumnat desenvolupi la seva creativitat i imaginació per veure i apreciar els múltiples aspectes del nostre entorn que estan relacionats amb les matemàtiques.
Aquí teniu les fotografies guanyadores:

Aquí… Llegeix més»