Sortida a PortAventura

El dia 25 de maig l’alumnat de 2n d’ESO va anar de viatge de fi de curs a PortAventura.  Vam gaudir d’una jornada lúdica i de convivència per part de tot el grup.

L’ÚNIC CENTRE QUE ET PREPARA PER TREBALLAR EN UNA ESTACIÓ D’ESQUÍ

Ens apropem al final de la temporada de neu. Les estacions d’esquí comencen a tancar les seves portes i inicien les tasques de preparació per al proper hivern 18-19. Al #cicledeneu també comencem a treballar en el proper curs 18-19 perquè el moment de les pre inscripcions… Llegeix més»

ESQUÍ ADAPTAT AL CICLE DE NEU

Aquest article ha estat escrit per Gerard Grabulosa, alumne “lesionat” del Cicle de Neu.
L’activitat d’esquí adaptat es du a terme en una assignatura dedicada a tractar persones que poden tenir algun tipus de discapacitat, ja sigui funcional o sensorial.
L’assignatura “Discapacitat i esport” es realitza durant el… Llegeix més»

Dies Blancs 2018

El nostre Centre va organitzar l’activitat “Dies Blancs” a l’estació de Boí-Taüll i altres excursions als voltants de la comarca. Tot un èxit!!