Visita dels alumnes de l’optativa Factoria de Somnis (4t d’ESO) a l’empresa ARPUBA

Els alumnes de quart d’ESO de l’optativa d’Emprenedoria hem visitat l’empresa Arpuba de Banyoles. Hem tingut l’oportunitat de conèixer un projecte empresarial molt interessant, basat en el món del reclam publicitari.

En Sergi Joaquim, gerent d’ARPUBA, ens ha explicat que treballen amb tintes i materials que respecten el medi ambient, que són perdurables i que poden ser reutilitzats i/o reciclats i que també aposten per productes de proximitat, per afavorir l’economia local i reduir l’impacte mediambiental del transport.

En aquesta empresa hi podem trobar qualsevol tipus d’article de promoció i reclam publicitari com: samarretes, polars, polos, dessuadores, gorres, mocadors, bolis, encenedors, agendes, rellotges, pancartes, adhesius, pins i molts altres articles. I el més important és que es poden personalitzar amb el seu logotip o marca amb diferents acabats: serigrafia, tampografia, transfer, sublimació o brodat.

En acabar la visita ens hem proposat un repte, es tracta de fer de dissenyadors emergents i pensar en un objecte de regal per les persones que col·laboren amb l’institut.  En aquest moments estem en la fase de pluja d’idees.