VISITA A MAS CAN PANOSA – TALLER DE LES ABELLES

Els alumnes de 1r ESO del nostre institut han anat al mas de can Panosa de Sant Pere de Torelló a fer uns tallers per conèixer més de prop el  món de les abelles.
La visita ha inclòs:

–  la projecció d’un audiovisual que explica com viuen i s’organitzen les abelles

– la visita l’obrador on es pot veure com es duen a terme els processos d’extracciófiltratge i envasament de la mel..

– la  visita a l’arnar on, els alumnes vestits com apicultors professionals, han pogut observar de manera directa una colònia d’abelles i identificar-ne els diferents tipus (obreres, abellots i reina) .

abelles

Aviat penjarem més fotos!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *