VISITA A “LA SOLANA” DELS ALUMNES DEL CICLE D´ATENCIÓ A LA DEPENDÈNCIA

Dimecres, 9 de desembre, els nostres alumnes de 1r del cicle d´APD (Atenció a persones en situació de Dependència) van visitar la residència de gent gran “La Solana” de Banyoles.

La seva directora mèdica, la doctora Adela Ribas, va fer-los una xerrada sobre característiques i funcionament del centre, usuaris, equip interdisciplinari … i va insistir en la importància de la figura
del tècnic en dependència i de les seves qualitats a dins d´aquest. A continuació, els alumnes van recórrer, amb ella i la infermera, les diferents instal·lacions, rebent les explicacions oportunes, i van tenir la possibilitat de relacionar-se amb els usuaris.

Des del curs passat, La Solana és una de les residències col·laboradores per conveni amb l´institut Pla de l´Estany, tant en la realització de les Pràctiques com, i sobre tot, en el desenvolupament de la Formació Dual: tres de les nostres alumnes l´han portat a terme, amb bons resultats, a “La Solana”, i han rebut l´oferta de continuació del contracte de treball.

Per tot això, i pel seu ”saber fer” i esperit positiu: Moltes gràcies, Adela.

Solana01

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *