Trobada esportiva comarcal de 1r d’ESO

Els alumnes de 1r d’ESO  han participat en la Trobada Esportiva comarcal que organitza cada any el Consell Comarcal del Pla de l’Estany. Repartits en grups de diferents centres han jugat a Ultimate i beisbol i han fet curses de cros. També han practicat ball amb una sessió de zumba. Tots els alumnes han participat de valent,s’ho han passat molt bé i hem guanyat força proves.

Per la seva banda, el Centre d’Estudis Olímpics ha organitzat una xerrada amb l’atleta banyolina Esther Guerrero sobre els valors de l’esport i on també ha explicat la seva experiència als Jocs Olímpics de Rio de Janeiro.

Trobareu tota la informació de la trobada, les classificacions del cros, i moltes fotografies a la pàgina web del Consell Esportiu.

I aquí podeu veure les fotografies que vam fer nosaltres.

Aquí podeu veure les fotos que vam fer nosaltres