Sigues tu!

El dijous 20 d’abril els alumnes de 2n d’ESO han assistit al taller de tutoria “Maneig dels sentiments i les emocions” on han treballat aquesta important habilitat per la vida. Aquesta xerrada és la segona que hem organitzat les tutores de 2n amb professionals externs en el marc del programa “Sigues tu” de la Diputació de Girona.

A l’enllaç podeu trobar la web del programa, que defineix els seus objectius:

• Desenvolupar les habilitats psicosocials d’infants i adolescents (comunicació interpersonal, presa de decisions, pensament crític, autoestima i control intern…) perquè puguin tenir més control sobre la seva salut i afrontar de manera positiva els desafiaments de la vida quotidiana.
  • Promoure la incorporació als centres educatius d’un treball transversal d’educació per a la salut per ajudar a millorar la qualitat de vida tant de l’alumnat com del professorat.
  •  Facilitar a les famílies espais de reflexió sobre la salut dels fills i estratègies per afrontar el procés de desenvolupament dels infants com a persones.

siguestu2A

siguestu2C