Reconeixement i acomiadament als alumnes de segon de cicles

El passat divendres 2 de juny l’Institut Pla de l’Estany va organitzar un acte de reconeixement als alumnes de segon curs dels cicles formatius de grau mitjà de Sistemes Microinformàtics i Xarxes (SMX) i d’Atenció a les Persones en situació de dependència (APD).

Amb l’assistència de Pilar Busquets, secretària del centre, va presentar l’acte Judith Riera, cap d’estudis adjunt del centre que va felicitar als alumnes que aquest any finalitzaven els estudis de cicles. Àngel Garriga, cap de departament d’informàtica, els va recordar la importància de que no tenir por per afrontar cadascun dels seu projectes i il·lusions. La Merche Clemente, cap d’estudis d’APD els va dir que si ella algun dia necessita ajuda voldria estar cuidada per alumnes tan ben formats com els d’aquesta promoció. Els representants dels alumnes dels dos cicles, Adrià Medina i Francesc Mesa, van agrair a tots els professors la seva dedicació i van recordar la importància de fer pinya entre ells per ajudar-se en qualsevol dificultat. Joan Coll i Miguel Cremades, com a tutors de segon curs, van lliurar un per un tots els diplomes de reconeixement als alumnes. Va acomiadar l’acte una parella d’alumnes que van cantar una cançó. Després hi va haver un pica-pica per a tots els assistents i una petita sessió de fotos per recordar aquell dia tan important, per molts d’ells.

ENHORABONA!

Més fotos!