Recollida solidària de roba, del 18 al 27 d’abril

L’alumnat de 2n d’APD realitzarà, igual que l’any passat, un projecte de col·laboració amb Càritas, amb finalitats pedagògiques i solidàries. Enguany, dins de Suport Domiciliari i, més específicament en neteja i cura de la roba, farem les pràctiques de manera que aquestes puguin generar un impacte positiu.

Arrel del contacte mantingut amb Creu Roja (que ens va permetre fer una mostra de suport Vital bàsic, RCP i amb suport DEA), hem pogut contactar amb Càritas Pla de l’Estany. Aquesta associació desenvolupa infinitat de projectes socials, que ens van mostrar i explicar presencialment el passat 10 d’abril, quant ens vam desplaçar a les seves instal·lacions. Un d’aquests projectes és el Rober. El Rober de Càritas proporciona roba reutilitzada a persones amb mancances socioeconòmiques, alhora que promou espais de formació.

Durant els mesos d’abril i maig, els i les alumnes de 2n d’APD aprendrem a elaborar un projecte social i dur-lo a terme en col·laboració amb Càrites. Realitzarem una campanya informativa i de sensibilització per a poder aconseguir que l’alumnat i professorat del Centre doni roba de segona mà en molt bon estat d’edats compreses de3 a 20 anys, i que siguin de la temporada en la que ens trobem (primavera-estiu). Farem una selecció, neteja i reparació fins fer la entrega final.

La roba s’ha de dipositar a les caixes que hi ha al hall.