Ràdio Banyoles es fa ressò de la 41a edició del Premi de Relat Breu de Coca-cola guanyada per l’Abril Prim, de 2n d’ESO

Ràdio Banyoles s’ha fet ressò del premi que ha guanyat la nostra alumna Abril Prim: la 41a edició del Premi de Relat Breu de Coca-cola. L’emissora destaca que el concurs ha reunit en aquesta edició gairebé 2.000 estudiants de 375 escoles catalanes, i també que

La guanyadora del premi va escriure el relat “Senzillament Insostenible”, que tractava temes com la por, la injustícia i la lluita continua per salvar-se a un mateix, “amb un ingeni i una tendresa excepcional”, segons el jurat. En una entrevista a aquesta emisora, Abril Prim ha explicat que la seva història tracta d’un home que viu en un país en guerra i com a conseqüència d’aquesta, el personatge es queda vidu.

Llegiu aquí tota la notícia