Proves d’anglès de Cambridge

CURS 2017-18

Termini d’inscripció de l’1 al 14 de març de 2018

Els certificats que es convoquen es refereixen a l’obtenció dels següents nivells:

Per tal de dur a terme la inscripció tots els documents s’han de presentar a la Secretaria del centre juntament amb el DNI/NIE o Passaport i el resguard de pagament. El termini d’inscripció finalitza el 14 de març. És molt important llegir tots els documents referents a la Guia de Tràmits i el Reglament per a Candidats, els trobareu més avall, abans de formalitzar la inscripció.

En el cas dels menors d’edat, ha de ser el pare/mare o tutor qui realitzi la inscripció.

Heu d’omplir els següents formularis i llegir tota la informació:

Així mateix, heu de formalitzar el pagament de les taxes en el termini indicat amb els impresos corresponents a cada examen:

A més a més, trobareu més informació descarregant els següents documents.

Enguany l’examen es durà a terme a l’Institut Josep Brugulat el dissabte 5 de maig de 2018 durant el matí.

Aquests exàmens van adreçats a tots els alumnes actuals del centre i als ex-alumnes que no faci més de dos anys que hagin acabat els seus estudis a l’institut. Les proves permeten acreditar acreditar el nivell d’anglès amb uns preus una mica més assequibles que si us presenteu pel vostre compte, amb la comoditat de fer-los a Banyoles mateix i a més a més amb una temàtica For Schools (o sigui, amb uns temes adequats a l’edat de l’alumnat). Aquesta iniciativa es porta a terme amb Merit School – Escola d’idiomes – i d’acord amb tots els centres de secundària de Banyoles. Aquest any, a més, les proves es realitzaran al nostre institut. La prova tindrà lloc el 5 de maig de 2018 al matí, si bé en funció del nombre d’alumnes algun exercici pot tenir lloc el dia abans o el 5 a la tarda.

Pensem que la promoció dels idiomes és molt important per a la formació dels joves i d’aquí els esforços que hi dedica l’institut. Si hi esteu interessats i voleu més informació us podeu posar en contacte amb qualsevol professora de llengua anglesa i també trobareu tota la informació actualitzada en aquesta mateixa web.

Us recordem que la convocatòria també està oberta al professorat i al PAS (si bé també fan els examens For School).

CURS 2016-17

Termini d’inscripció de l’1 al 17 de març de 2017

Per tal de dur a terme la inscripció tots els documents s’han de presentar a la Secretaria del centre juntament amb el DNI/NIE o Passaport i el resguard de pagament. El termini d’inscripció finalitza el 17 de març. És molt important llegir tots els documents referents a la Guia de Tràmits i el Reglament per a Candidats, els trobareu més avall, abans de formalitzar la inscripció.

A més a més, trobareu més informació descarregant els següents documents.

Enguany l’examen es durà a terme al nostre institut el dissabte 6 de maig de 2017 durant el matí.

Aquests exàmens van adreçats a tots els alumnes actuals del centre i als ex-alumnes que no faci més de dos anys que hagin acabat els seus estudis a l’institut. Les proves permeten acreditar acreditar el nivell d’anglès amb uns preus una mica més assequibles que si us presenteu pel vostre compte, amb la comoditat de fer-los a Banyoles mateix i a més a més amb una temàtica For Schools (o sigui, amb uns temes adequats a l’edat de l’alumnat). Aquesta iniciativa es porta a terme amb Merit School – Escola d’idiomes – i d’acord amb tots els centres de secundària de Banyoles. Aquest any, a més, les proves es realitzaran al nostre institut. La prova tindrà lloc el 6 de maig de 2017 al matí, si bé en funció del nombre d’alumnes algun exercici pot tenir lloc el dia abans o el 6 a la tarda.

CURS 2015-2016

Aquest curs els alumnes, exalumnes i professors tindran l’oportunitat de certificar el seu nivell d’anglès a través de les proves de Cambridge. Aquesta iniciativa es duu a terme des de tots els centres de secundària de Banyoles, però enguany les proves es realitzaran a l’Institut Pere Alsius el 7 de maig durant tot el matí (prova escrita més speaking). Recordeu que el període d’inscripció finalitza el pròxim 17 de març. Qualsevol dubte o aclariment, podeu contactar amb les professores d’anglès.

logoMeritInsPlaDelEstany

Certificats Cambridge

Per tal d’afavorir l’aprenentatge de la llengua anglesa, oferim als alumnes, exalumnes i professorat la possibilitat de certificar el seu nivell d’anglès amb les proves Cambridge, juntament amb col·laboració de Merit School.

Key English Test (A2)

Preliminary English Test (B1)

First Certificate in English (B2)

INSCRIPCIÓ

Heu d’omplir els següents formularis i llegir tota la informació:

Formulari d’inscripció per a menors d’edat

Formulari d’inscripció per a majors d’edat

Imprès pagament KET for Schools   (86,40 €)

Imprès pagament PET for Schools   (91,80 €)

Imprès pagament FIRST for Schools  (169,97 €)

Guia de tràmits

Summary Regulations/Reglament per a candidats (Anglès i Català)

Enguany l’examen es durà a terme a l’institut Pere Alsius el dissabte 7 de maig de 2016. Tots els inscrits seran convocats en una reunió informativa una vegada s’hagi formalitzat la inscripció. Per qualsevol informació o aclariment us podeu adreçar al professorat de llengua anglesa.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *