Projecte TONI

Ha començat la segona edició del Projecte Toni ( Tenim Oportunitats Necessitem Idees) i els nostres alumnes ho han explicat així:

El passat dijous 29 d’octubre, els alumnes d’Emprenedoria de 4t ESO de l’institut Pla de l’Estany vàrem assistir a l’inici de la segona edició del Projecte TONI, al museu Darder de Banyoles. L’acte va durar dues hores en les quals vàrem presentar un seguit de problemes que hem detectat a Banyoles, junt amb altres alumnes d’Emprenedoria dels instituts de la comarca. També alguns regidors de l’ajuntament i altres entitats de Banyoles ens varen exposar problemàtiques que afecten a un gran nombre de persones.
Ara torna a ser el nostre torn. Els problemes s’han convertit en oportunitats i nosaltres hi aportarem idees.
Aquest projecte ens ajuda a participar en el futur de la nostra ciutat i també a fer-nos-la més nostra.
Alumnes d’Emprenedoria de 4t ESO
TONI

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *