Projecte Toni

El projecte TONI (Tenim Oportunitats, Necessitem Idees) és una iniciativa d’emprenedoria dels centres de secundària de Banyoles, consistent en trobar solucions a diverses problemàtiques reals plantejades per l’Ajuntament i per diverses entitats.

A finals d’octubre es va dur a terme la sessió inicial per presentar la 3a edició. Amb aquest motiu, van ser entrevistats a Ràdio Banyoles i Ràdio Girona els professors responsables del projecte la Gràcia Adroher, Quim Farrés i Joan Carol, juntament amb la Paula Martí, alumna de 1r de batxillerat que va participar a l’edició anterior.

Escolta les entrevistes a:

RÀDIO BANYOLES

FEM GIRONA RÀDIO

Toni_Radio_Banyoles

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *