Projecte Impuls

El divendres 11 de març els alumnes 1r de Batxillerat i alguns alumnes de cicles formatius van assistir a la primera sessió del projecte IMPULS, organitzat per l’Ajuntament de Banyoles i que té per objectiu fomentar el creixement personal i professional i els valors i competències necessaris per a l’empreneduria.

Aquesta primera sessió va consistir en l’exposició de vivències personals per part de quatre joves amb itineraris vitals molt diferents entre ells però que tenien en comú la superació personal. Els quatre joves formen part d’INNY, que es defineix com una organització sense ànim de lucre totalment autogestionada per un grup de joves d’entre 15 i 25 anys, que diu que “la nostra missió principal és esdevenir un punt d’intercanvi de projectes de vida singulars i juvenils, tot potenciant la proactivitat i l’apoderament personal. Ens alimentem de l’esperit emprenedor personal, acadèmic i professional que rau en cadascun de nosaltres”.

inny
Foto: ajuntament de Banyoles

Més informació: Servei d’Educació de l’Ajuntament de Banyoles.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *