Presentació del Cicle Formatiu de Grau Superior: Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma (DAM)

El proper dijous dia 19 de maig a les 19:45 tindrà lloc al nostre centre la presentació del nou Cicle Formatiu de Grau Superior Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma (DAM), en formació dual.

El passat 13 d’abril, en el marc de la inauguració de l’Expojove, la consellera d’Ensenyament, Meritxell Ruiz i el director dels Serveis Territorials d’Ensenyament de Girona, Josep Polanco ho van fer oficial a la directora Mani Cunill. Aquest nou cicle permetrà la continuïtat del cicle de grau mitjà de Sistemes Microinformàtics i Xarxes (SMX) que ja ofereix l’institut. Igualment obrirà la porta a rebre una formació específica especialitzada a professionals en actiu  i als alumnes de Batxillerat que finalment decideixin estudiar informàtica. L’avantatge de la formació dual és que l’estada a l’empresa és una part fonamental de la formació, de manera que el contacte amb el món laboral és molt intens, i els alumnes reben un sou des de bon començament. Amb aquesta finalitat es signen prèviament convenis amb empreses, i en aquest cas és decisiva la participació de l’associació d’empreses de noves tecnologies de Girona AENTEG. A l’institut també s’ofereix formació en dual en el cicle de grau mitjà d’Atenció a les Persones amb situació de Dependència (APD).

CFGS_DAM_INSPlaEstany_web

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *