Preparant-nos per a l’EFIM!

El passat dimarts dia 28 de març, alumnes de 4 d’ESO i de Batxillerat van anar d’excursió a Besalú i a Sant Pere de Rodes.  Càmera fotogràfica a la mà, els nostres alumnes tenien com a objectiu fotografiar dos dels monuments més emblemàtics de les nostres contrades : el pont de  Besalú i el monestir benedictí del terme municipal del Port de la Selva. Com ja és tradició en el nostre centre, els nostres alumnes participaran a l’Experiència Fotogràfica Internacional dels Monuments (EFIM), un concurs de fotografia i patrimoni adreçat als joves, que té objectiu per apropar-los al patrimoni monumental, per tal que el coneguin i el valorin. L’EFIM compta amb el suport de la Generalitat de Catalunya, està apadrinat pel Consell d’Europa, i hi participen joves de setanta-sis països d’arreu del món. Esperem que els nostres alumnes hagin tingut bon ull i que siguin seleccionats, com ja ha passat en anteriors convocatòries (ens trobaràs entre els guanyadors de Catalunya l’any 2011)

IMG-20170422-WA0000