Nova Jornada comarcal de treballs de recerca de batxillerat

Aquest proper dijous, 5 d’abril, tindrà lloc una nova Jornada comarcal de treballs de recerca, que enguany es celebra a l’Institut Josep Brugulat, i que està organitzada pels tres instituts públics de la comarca i el Servei educatiu del Pla de l’Estany.

Un any més, i per VII vegada consecutiva, se celebra la MOSTRA DE TREBALLS DE RECERCA a la comarca del Pla de l’Estany que és, sens dubte, una magnífica ocasió per posar en valor i prestigiar els treballs elaborats per l’alumnat de 2n de batx. dels nostres centres. Una oportunitat també perdonar a conèixer la recerca que els nostres estudiants de Batxillerat porten a terme, des de la idea que una bona preparació per als estudis superiors ha d’anar acompanyada de l’aprenentatge vinculat a la investigació.

El treball de recerca de Batxillerat justament té com a finalitat que els alumnes consolidin la competència en la recerca dins un àmbit disciplinari, o deforma transversal en diversos àmbits, a través d’un conjunt d’activitats ben estructurades i orientades a la investigació  amb el seguiment i la tutorització del professorat.

Per part del nostre institut els treballs que es presenten són:

• Benvinguts al llarg viatge

• Laia Bosch
    • Tutora: Gràcia Adroher
  • Creació d’una animació en 3D

• Elena Sala
    • Tutora: David Llagostera
  • E-WAY: Disseny i Construcció d’un Segway
    • Eloi Quintana
    • Tutor: Quim Farrés

Podeu consultar aquí la web de la jornada, amb el Servei Educatiu del Pla de l’Estany.